Hawking: Dünya'ya eninde sonunda asteroid çarpacak
İngiliz fizikçi Stephen Hawking, Norveç'te katıldığı bir panelde Dünya'nın pek yakında yaşanabilir bir yer olmaktan çıkacağının altını çizdi ve uzayda koloniler kurmak için yeni gezegenler arama zorunluluğu doğduğuna dikkat çekti.

Norveç'in Trondheim kentinde düzenlenen Uluslararası Starmus Bilim Festivali'nde konuşan İngiliz fizikçi Stephen Hawking, dünyanın eninde sonunda asteroid yağmuruna tutularak yok olacağını söyledi ve yaşanabilir yeni gezegenler keşfetmenin aciliyetini vurguladı.

"Bu bilim kurgu değil, bunu fizik kanunları ve olasılık teorisi söylüyor," diye konuşan Stephen Hawking 'kalmanın yok olma riskini göz almak' anlamına geleceğini söyledi: "Uzaya çıkmak ve burada yayılmak, insanlığın geleceğini tamamen değiştirebilir. Bu, bir geleceğimiz olup olmadığının da cevabını verecektir."

Okan Aytimur

Bu herif fizik yerine felaket tellallığı mı okudu acaba ? Eninde sonunda astroit çarpacak onun için defolup gitmeliyiz bu lanet Dünya'dan demek için aptal olmak gerekir. O nükleer başlıklı füzelerle astroid'i parçalayıp atmosferde yanacak büyüklüklere kadar düşürmek gibi bir seçenek varken sadece birkaç milyarder ve uzay gemisini kontrol edecek astronotlarla uzaya gitmek ne kadar mantıklı ? Diylim ki astroid durduramayacağımız kadar büyük uzaya çıktığımızda hangi gezegene gidip yaşayabilirler ?