3

Ya üçgenin iç açıları toplamı 180 değilse?

3

Ama bu kavram bize düşünce kafesi oluşturuyor.

0

Ama bu kavram bize düşünce kafesi oluşturuyor.

0

0 Sizce evrenin bir yerinde (insanların geliştirdiği) Matematik yanılıyor olabilir mi? #matematik #fizik #Evren #uzay Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Günümüze kadar gördüğümüz \'Matematik \', insanların dünyaya veya keşfedebildiği en uzak yere kadar olan kısıtlı küçük bir yere göre geliştirilmiştir. Acaba sizce Matematik, matematik kuralları evrenin başka bir yerinde geçersizse? Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Ya üçgenin iç açıları toplamı 180 değilse? Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Ya 2+2=4 değilse. Ama biz bunları böyle kabul ettik. Ama hiç sorgulamadık. Neden? Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Zaman dediğimiz kavram benim düşünceme göre yok. Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Zaman kavramını biz işlerimiz kolaylaşsın diye bulduk Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 +1 Çünkü bizim gerçekliğimiz ve algımız bunları doğru bildi . Bizler ışk spektrumunun trilyonda birini algılıyor analiz ediyoruz . Evrene bakış açımız ve algımız söz konusu olmayacak kadar az o yüzden tabi ki evrenin farklı yerlerinde bu yasalar daha gelişmiş olabilir . God of Creative 20 Ekim 2016 0 Ama bu kavram bize düşünce kafesi oluşturuyor. Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016 0 Bir üçgenin iç açılarının 180 derece olmadığı yerlerde var. 180 birbirleri ile 0 derece açı yapan ve aynı düzlemdeki 3 doğrunun kesişmesi ile bulunan sonuç. Düzlem eğrildiği zaman açılarda değişir. Matematik sayılar arasındaki \"ilişkiyi\" gösterir. Ve esnektir. İçinde bulunduğu ortama göre alternatifleri sunar. Hangi sonucu bulacağınızı değil. Yani size balık tutmayı öğretir. Hangi kamış ve yemle ne yakalayacağınıza ise, koşullarınıza göre siz bulursunuz. Eğe balık yakalamanın özünü anlamadıysanız, aynı olta takımıyla, ot balığıda yakalarsınız, Çupra da, çöp torbasıda... Yaklaşımınız, farklı oltalarla hep aynı balığı yakalayacağınızi sandığınızı düşündürüyor. Sorgulanmayan matematiksel kavramlar, çok eskiden değişik beyinlerce sorgulanmış ve ilgili şartlarda doğrulukları tescillenmiş olduğu için artık sorgulanmıyor. 2 artı 2 size sonucun 4 olduğunu değil sadece, bir toplama işleminin temel kuralını da gösteriyor. Eğer \"x\'i 2\" değilde, \"limiti 2\" olan bir sayı olarak ele alırsanız, sonuç 4\'ten de küçük olabilir. Sonuç; Matematik (fonksiyon) sonuçları (koşullarar göre) farklı olabilir ama matematik kuralları yanılmaz. Her durumda size doğruyu nasıl ulaşacağınızı fısıldar. Tabii dinliyorsanız ve iç seslerinizi bastırabiliyorsanız.