başka galaksilerdeki gezegenlerde bizim gibi evrimleşmiş insanlar olabilir mi ve varsa nasıl bi halde olabilirler?

ozan konar 09 Eylül 2015
    Başka gezegenlerde, galaksilerde veya güneş sistemlerinde kısacası bu koskoca sonsuz evrende dünya daki türlerden başka türlerin olmaması bence mantıksızlık olur, elvette evrende vardır başka yaşam türleri bizim şu anda onlara ulaşmamız imkansız daha marsa yeni adımlar atıldı nasıl işik yılı gibi bir mesafeyi katledebilecegiz belki 100 veya 200 yıl sonra :D herneyse nasıl halde olabildiklerini kim bilebilirki bu sadece hayal gücünüzün yaratıcılığına bağlı şu anda sağlıcakla kalın , beyninizi çalışır durumda tutun
    Görkem Tok 10 Eylül 2015
    İnsana benzer formda olmaları çok çok çok düşük ihtimaldir. Ki koskocaman evrendeysek eğer, bu olasılık çok daha düşüktür. Hem belki de zeka evrensel değildir.
    Mehmet Gültekin 10 Eylül 2015
    jüpiter boyutunda bir gezegenin atmosferini kaplayan katmanlar şeklinde olabilir örneğin. Ya da bir gezegenin yörüngesinde dönen kayaç formunda bir organizma da olabilir. Veyahut sıvı formunda, kendi familyasından milyonlarcasıyla birlikte bir deniz oluşturuyor olabilir. Temel yapıtaşı bizimki gibi karbon değil, bambaşka maddeler, örneğin siyanür olabilir. Sadece dünyadaki yaşamın çeşitliliğine bakınca (bir ağaçla, bir farenin birbirine benzememesi gibi) akla hayale gelmeyen formlarda olmaları mümkün.
    Mesut Can 11 Eylül 2015