Zero gravity plane sistemi nasıl işlemekte Uçaga egim vererek yerçekimini degiştirorlar https://www.youtube.com/watch?v=w6aaJ_gQuWY

İhsan Karataylı 07 Ağustos 2015
    Yer çekimi hiç bir şartta değişmez bu olay bir yanılsamadır. Yerçekimi kütle farketmeksizin bütün cisimleri eşit miktarda ivmelendirir yani zamana oranla hızlandırır ki dünyada bu rakam 9,81 dir. Pilot yere göre bu rakamla ivmelendiğinde doğal olarak yerçekimi bizide aynı rakam göre hızlandıracak. Kabin içinde göreceli olarak yer çekimsiz ortam oluşacaktır. Dışardan bakan bir gözlemci yerçekiminin vazifesini yaptığını uçağıda kişileride aynı ivme ile hızlandırdığını ölçecektir.
    Kevser Mert 08 Ağustos 2015
    Kıvanç 09 Ağustos 2015
    uçak ve kişi eşit hızda yere düştüğü için uçak içinde göreceli yerçekimsiz ortam olur. ipi kopmuş bir asansör içindeki kişiyide düşünebilirsin. Yer çekimi kişiyide asansörüde aynı hızda aşağı çeker. Ayda gerçekleştirilen çekiç ve tüy deneyi gibi.
    Kevser Mert 09 Ağustos 2015