Diyorlar ya zaman makinesi yapılsa gelecekten geçmişe gelirlerdi. Bence o iş öyle değil. Hayatta her seçim ve karar birer paralel evreni doğuruyor 4. boyutta. Gelecekten geri dönenler bu olayların oluştuğu bir paralel evrene gidiyor olabilirler ve aslında birşeyi değiştirmek dalga dalga ihtimal değişikliklerine yol açacağından yine farklı bir paralel evreni değiştiriyor olabilir ve zaten bir değişikliğin tamamen gezegene yayılması için 5000 yıl geçmeside gerekiyor olabilir.

Anzkam Wolf 18 Haziran 2015
    Her seçim bir paralel evren doğursaydı sen sınavda A şıkkını seçtiğinde B,C,D,E şıklaeını seçen yeni evrenler doğardı bu aşırı mantıksız. Şöyle söylenebilir : Zaten paralel evrenler var ve biz her birinde farklı seçimler ile farklı hayatlar yaşıyoruz. Ayrıca zamanda yolculuk yapılsa dediğin gibi paralel evrenlere gidilse bizim evrenimizde diğerleri ile paralel bir evren olduğu için zaman yolcularının burayada gelmeleri gerekirdi.
    Sefa Selçuk 22 Haziran 2015