Evrenin en başı, evrenin bulunduğu yer bile yokken nasıl varlık oldu ? Ya da evren ebediyse panteizm'e girmez mi ? Hadi ateistler.

Cemre Kısa 16 Haziran 2015
    Evrenin başı varsa 0 olması gerekir. Enerji yoktan var olmaz, vardan yok olmaz. Eğer 0,000000000000000000000000000000000000000001 olsa bile bu sayı 1000'de olabilir. Ama 0 yokluktur. Yokluk kavramı bile yokken nasıl evren oluştu. Bunun üzerine beyni iptal olan ateistler bahane bulacağı için hemen 2. soruyu yapıştırıyorum. Evren ebediyse, yaratıcımız evren olur. Evren neden ebedi, nerede ebedi. Ebedi olan bir şeyin gücü olmalı, yönetebilmeli. Burada yaratıcı kavramını herkes gibi kullanmıyorum. Yaratıcı adı üstüne gücü anlatılamaz. Ol de olur bile değil, kendisi evrendir. Evren kendisidir. Bunuda açıklayın ateyizler.
    Cemre Kısa 16 Haziran 2015
    Bu konular hakkında daha önce çok tartışmalar ve yazışmalar yapıldı bu sayfalarda... Onları okuyarak ve kişilerin düşüncelerini, inançlarına peşin hükümlü olmayan bir dille sorunuzu tekrar ele alınız. Not: Ebedi olan evren değildir. Allahü Teala (C.C.)'dür. Evrenler, onun sadece basit birer ürünüdür.
    Burtay Mutlu 16 Haziran 2015
    Ben evrene ebedi diyenlere karşılık diyorum. Benim görüşüm tabi evrenin bir yaratanı var.
    Cemre Kısa 16 Haziran 2015
    Yoktan var olmadı ki.Tüm her şey bir atomun içindeydi diye biliyorum
    Mr.Physics 16 Haziran 2015
    Ateizm, hiçbir dayanağı olmayan, modası geçmiş bir ideolojidir. Evrende, insanı aşan bir bilgi olduğu apaçık. Ne materyalizmi; ne ateizmi? ;)
    Ali Uçar 16 Haziran 2015
    Higgs bozonu değil mi ? Ateist değilim yanlış anlaşılmasın. Higgs bozonunu yaratanda olmalı sonuçta
    Aykut 16 Haziran 2015
    kimse evrenin ebedi olduğunu söylemedi ki..Elbetteki evrenin bir sonu var..Evren bir gün yok olacak,yada başladığı noktaya tekrar gelip tekrar oluşacak , yada sonsuza kadar yok olacak ,bunlar henüz kesinliğini kazanmamış teoriler.hiçbirimiz başlangıcını yada sonunu göremiyeceğiz...Bir tanrının varlığını kabul etmekse derdin, Etmekte özgürsün, fakat mantıklı düşünelim, Evreni tanrı yarattıysa tanrıyı kim yarattı? Senin evren diye bahsettiğin yer belkide çok büyük bir canlının dışkısının içidir, belkide çok iyi bir evrende yaşamıyoruzdur, Bilinmezliğin kaynağını Tanrı olarak göremezsin ,çok açıktırki bununda kanıtı yok.Evren rastgelede oluşmuş olabilir.dünyada ki yaşam çok değersiz birşeyde olabilir..Yokluğu reddediyorsun ,peki benden sana bir soru , Varlığın tanımı nedir? Var olduğunu nasıl kanıtlarsın ?bunun bir ölçüsü var mıdır?
    SERKAN CAN 16 Haziran 2015