0

Söylediğiniz şey kapalı sistemler için geçerli... Ben katılmasam da evrenin açık ve düz olduğu görüşü, kanıtlarıyla daha çok benimsenmiş- tercih edilmiş durumda...Eğer onlar haklıysa mümkün olabilir.................................................................................. Eğer haksızlarsa, iki olasılık var. Ya bu evrene başka bir evrenden kayıp enerji kadar enerji girmeli. Ya da evren kaybolan enerji için küçük değişimlerle sistemini düzenlemeli. ............................... Ancak varsayımımda, evrenden ancak bir kapalı zar cisim içinde ayrılabilineceğini, aksi halde maddenin/enerjinin tekillik düzeyine düşeceğini öngörüyorum. Kapalı bir zar sisimle bile evrenden çıktığınız anda, size itki sağlayacak bir ortam olmayacağı için olduğunuz yerde kalacaksınız. Yani başka bir evrene direk geçemeyeceksiniz. Ancak kapalı sicimlerin birbirinin içinden geçebileceği düşüncesiyle, iki evren bazı noktalarda kesişiyorsa mümkün olabliir. Tabi öbür evrene geçtiğiniz de bu sefer o evrende hayalet olmakytan nasıl kurtulacaksınız ayrı bir mesele... Çünkü atomlarınız hatta atom altı temel parçacıklarınızın hespi, bizim evrenimizin genişleme hızından kaynaklanan frekanstaki zaman dalgaları üzerine kurulu ve varlık kazanmış. Bizimkinden farklı büyüklükte, enerji yoğunluğunda ya da spinde bir evrene geçtiğinizde, varlık kazanabilmeniz için onun frekansıyla uyumlu olmanız gerekiyor. Akis halde geçmiş olsanız bile bomboş bir yerde (limbo) olabilirsiniz.... :-)

0

Söylediğiniz şey kapalı sistemler için geçerli... Ben katılmasam da evrenin açık ve düz olduğu görüşü, kanıtlarıyla daha çok benimsenmiş- tercih edilmiş durumda...Eğer onlar haklıysa mümkün olabilir.................................................................................. Eğer haksızlarsa, iki olasılık var. Ya bu evrene başka bir evrenden kayıp enerji kadar enerji girmeli. Ya da evren kaybolan enerji için küçük değişimlerle sistemini düzenlemeli. ............................... Ancak varsayımımda, evrenden ancak bir kapalı zar cisim içinde ayrılabilineceğini, aksi halde maddenin/enerjinin tekillik düzeyine düşeceğini öngörüyorum. Kapalı bir zar sisimle bile evrenden çıktığınız anda, size itki sağlayacak bir ortam olmayacağı için olduğunuz yerde kalacaksınız. Yani başka bir evrene direk geçemeyeceksiniz. Ancak kapalı sicimlerin birbirinin içinden geçebileceği düşüncesiyle, iki evren bazı noktalarda kesişiyorsa mümkün olabliir. Tabi öbür evrene geçtiğiniz de bu sefer o evrende hayalet olmakytan nasıl kurtulacaksınız ayrı bir mesele... Çünkü atomlarınız hatta atom altı temel parçacıklarınızın hespi, bizim evrenimizin genişleme hızından kaynaklanan frekanstaki zaman dalgaları üzerine kurulu ve varlık kazanmış. Bizimkinden farklı büyüklükte, enerji yoğunluğunda ya da spinde bir evrene geçtiğinizde, varlık kazanabilmeniz için onun frekansıyla uyumlu olmanız gerekiyor. Aksi halde geçmiş olsanız bile bomboş bir yerde (limbo) olabilirsiniz.... :-)