Ben Newton fiziğinden sonrasına inanmıyorum bence atomların hareketlerini bırak şekillerini bile bilemeyiz. Hayatında hiç elektron, proton veya nötron gören var mı? Bence bunlar yanlış kabullerdir

Kit Fisto 22 Eylül 2019
    Kısmen haklısın. Çünkü ben Nikola Tesla'nın yolunu takip ediyorum. Nikola Tesla çok çağının ötesinde bir bilim adamı ve imkanı olsaydı sınırsız elektrik üretecekti. Her neyse Nikola Tesla bildiğimiz gibi nükleer enerjiye ulaşamayacağımızı söylüyordu. Kuantumun da Celal Şengör'ün deyimiyle Zırva olduğundan bahsediyordu. Dolayısı ile kuantum fiziği ve maddenin alt parçacıkları hakkında kesin yorum yapamayız. Lakin Nikola Tesla elektrik ile çalıştığı için elektronların varlığından bahsedebiliriz fakat hareketlerinden şekillerinden bahsedemeyiz. Heisenberg belirsizlik ilkesi kanıtlanmamış sadece Heisenberg'in havalı gözükmek için uydurduğu bir bilgidir. Dolayısı ile proton ve nötrondan bahsetmemiz zordur. Bazı insanlar elektronların birbirini itip atomun dağılacağını bu sebeple proton olması gerektiğini savunabilirler fakat elektronlar birbirine eşit kuvvet uygulayacağından sabit bir şekilde durabilirler taa ki alış veriş yapana kadar.
    Bunun konuyla alakası yok ki
    Selia lesculium 08 Ekim 2019
    Arkadaşlar ne saçmalıyorsunuz Benjamin Franklin- Rutherford- Chadwick- J.J. Thomson gibi bilim insanları bir sürü deneyler sonucu proton nötron ve elektronun varlığını kanıtlayıp denkleme döktüler. Atomların çekirdekleri vardır ve çekirdekleri parçalandığında büyük bir enerji açığa çıkar.
    Éowyn 22 Eylül 2019
    Nikol Tesla'nın bulduğu şey fil öldürüyor.
    Kit Fisto 22 Eylül 2019
    Kardeşim kabloların arasında boğulup gitmek istersen sen bilirsin.
    Luke Skywalker 22 Eylül 2019
    Nerden biliyon Éowyn gördün mü hiç? Öyle o buldu bu buldu demek kolay. Ayrıca bilimsel bilgiler yanlış olabilir. Mesela filojiston kuramı 300 yıl geçerli bir şeydi fakat bir anda yıkıldı. Benzer şekilde atom teorisi de bozulabilir
    Kit Fisto 22 Eylül 2019
    Ben hâlâ filojistona inanıyorum nasıl yıkıldı ki şimdi ateş nasıl yanıyor? Bazı maddeler yanarken bazıları yanmıyor ama.
    Luke Skywalker 22 Eylül 2019
    Kit Fisto kardeşimiz haklı bilimsel bilgiler kesin değildir fakat atom teoresini kabul etmeyende ne biliyim?
    Darth Maul 22 Eylül 2019
    Luke kardeşim oksijen ile yanma ve Lavoiser'ın bulduklarını tek tek araştır ondan sonra gel.Herhalde senin geldiğin çağda Yüzük bile dövülmemiş daha.
    Éowyn 22 Eylül 2019
    Trollerin dadanacak yeri kalmadi anlasilan.
    morgan 22 Eylül 2019
    Bende senin varlığına inanmıyorum. Eğer varsan ispatla varlığını.
    behram kurşunoğlu 22 Eylül 2019
    İnanç, bilgi birikimi yetersiz olduğunda, eldeki bilgilere göre, kişisel sağduyuya varılarak elde edilen bir çıkarımdır. Tamamen özneldir.
    Elektron mikroskopları altında, altın atomlarından (tek tek) karbon atomları içine yazı yazılıyor.
    Bütün bunları başarmaları ise mevcut bilimsel varsayımları kullanarak yapıyorlar. Bu varsayımlar, atom modelleri, elektron yapıları, bileşiklerin bağları filan hatalı olsaydı, ne bunca bileşik, ne alaşımlar ne de yeni teknolojik malzemeler (grafen gibi) üretilemezdi.
    Hatta mutfaklarda çokça kullandığımız, teflon tava kaplamaları bile yapılamazdı. Ekranlar çalışmazdı ve tüplüler (elekron tabancası), ne de sıvı kristalli ekranlar veya oled ekranlar...Vs.vs...
    ...
    İnanıp, inanmamak sizin konunuz. Sonuçta mevcut bilim, işliyor, buluyor ve geliştiriyor. Eğer inancınızdan eminseniz, bu malzemeleri kullanma gereği de duymazdınız.
    Ya da çok eminseniz, bu eminliğinizin nedeni olan sebepleri ve verileri, kanıtlı örnekler olarak ortaya koyabilirseniz, biz de ikna olur ve sizinle aynı bakış açısına ulaşırız.
    Burtay Bey,
    Konunun acilmasi ve devami, resmi sekilde dalga gecme niyetini icerse de, sizin de3diklerinize ek olarak 3-4 satirlik kelamda bulunacagim.
    Son donemlerde insanlarin bilimin gelismesini beklemek, sabretmek, bilim icin kafa yormasini desteklemek yerine, cesitli dinler(en onemli silah dindir, ki ben inanc sahibiyimdir) ve felsefelere, mitolojik efsanelere dayanarak , kisacasi "sihirli degnek"ler ile "bilim de neymis, bundan yuzyillar,binyillar once zaten atalarimiz uzay cagina gecmisti" fikrini asilayarak cesitli senaryolar ueretiliyor.Mu kitasinda baslayan "kristal" savaslarindan tutun da, insan ustu kabiliyetlere yol acan beyaz altin tozu bunlarin en basit ornekleri.
    Ikinci komik durum da, bilim adamlarini takim tutar gibi tutmak."Einstein"cilar, kuantumcular,Teslacilar" gibi tamamen uydurma senaryolara inanan, ve sanki yazilip cizilen herseyi yalayip yutmus da, artik bilim adamlarini elestirir durumda olmusuz.ù
    Cogumuz dusunce deneyleri yapiyor, ama bir Einstein gibi dusuncesini formule etmek icin 10 yilimizi vermiyoruz.
    Lutfen biraz saygi.Newton sonrasina inanmamak, X grubunun evrensel sirlari sakladigini dusunmek, XYZ ulkelerinin ortadoguda olmasinin nedeninin bilmemne magarasini ele gecirmek gibi niyetleri oldugunu dusunup, bilimden soyutlayip , metafizige merak uyandirarak, insanlarin hayatlarindan saatler alan videolari izlemeyin.
    morgan 26 Eylül 2019
    Bunun konuyla alakası yok ki
    @morgan
    Selia lesculium 08 Ekim 2019
    Newton un yer çekimi bizi nasıl çekiyor. Kütle çekim kuvveti nasıl bizleri çekiyor bunların açıklamasını kuantum fiziğin de görüyoruz peki zamanın göreceliliği bu kanıtlanmış bir teori tamam her şeyi sorgulayacağız ama özel bir şekilde kuantum fiziğini tamamen yalanlamak yanlış klasik fiziği de sorgulayacağız ama onunda tamamını yalanlamak yanlış daha iyisi çıkana kadar en iyisi bu demek lazım insan çoğu zaman anlamadığını inkar eder vesselam.
    Muhammed Talha OBUZ 18 Ekim 2019
    Fiziğin her konusu bir birini tamamlar birini çıkardık mı yerine farklı bir şey koymak lazım.
    Muhammed Talha OBUZ 18 Ekim 2019