Big bang den itibaren higgs alanı var mıydı? Evren genislerken higgs alanı da genişliyor değil mi? Higgs alanı mı evrene bağlı evren mı higgs alanına bağlı?

Nurbanu Erolmez 27 Haziran 2017
    higgs alanı evren demekse sanirim sorunun cevabi evet bigbang ile baslamistir ve evet evren geniledikce higgs alanıda genisliyordur
    mimiuzay 28 Haziran 2017
    Sn . Nurbanu Erolmez ;
    Gözünün önünde ki devasa üreteci göremeyen değerli bilim insanlarımızın icadı olan ve aslında dedikleri gibi olmayan "BİG-BANG" hala daha her gezegenin ortasında çatır - çatır hem ısı hem aklınıza ne gelirse üreten bir üreteç olarak sayısız şekilde yıldız olarak devam etmektedir.
    Günümüz bilim insanları aldıkları onca paranın ardından aman bişiler yapalım da el alem bizi çalışıyor görsün diye olur olmaz uydurdukları bir sürü şeyden biride Higgs dir.
    Daha böyle bir sürü konu var.
    Eğer ciddi ciddi irdelenmeyecek olursa o konu hakkında akla zarar bir sürü formül yazarak aslında buldukları şeyin ne kadar da hakiki olduğunu iddia etmek den geri kalmazlar.
    Bu araştırmalar ve bu formüller her ne hikmetse gelişmiş ülkelerde yapılıp, "KURAN-I KERİM" ayeti gibi bizim gibi ülke vatandaşlarından meraklılarına deklare edilir.
    Bir Allahın kuluda kalkıp bu söylenenlerin üstüne gitme cesareti gösteremez. Hatta içimizde öylesine bu uydurmasyon bilgilere inananlar olur ki, sanki o fikrin sahibi kendisiymişcesine o uydurma fikri savunur.
    Kalkar bur da o fikri eleştirenlerle , tartışabilir.
    saygılarımla.
    Muzaffer Erdem
    muzaffer erdem 29 Haziran 2017
    Tesekkur ederim Muzaffer Erdem.
    Nurbanu Erolmez 29 Haziran 2017