uzayda uzaylıların olup olmadığını bilmiyoruz ancak madem uzaylılar yok neden diğer gezegenler yaratılmış olabilir? sonuçta biz oralarda yaşayamıyoruz. ve aynı zamanda uzaylılar farklı boyutlarda yaşıyor olabilirlermi acaba ?

yunus emre EINSTEIN 31 Ocak 2015
    uzaylı varmı yokmu bilmeyiz ama var ola bilir, çünkü dönya oluşumu şekline baktığımızda benzer şekilde oluşumlar ola bilir ,varsa eğer evrim boyutunda belki bizden ileri olabilir veya geride ola bilir oda bence oluşum zamanıyla alakalıdir.
    hani bazen filmlerde uzaylıların dönyaya gelip istila falan filan gibi konular ele alınıyor ama eğer uzaylılar dönyaya gelirse demek bizden daha akılı ve daha gelişmiş yaratıklardır ve oda bizim gibi hep evreni araştırma derdinde ve evrende ne olup bitiğini ve onlargibi canlıların yaşayıp yaşamadığını peşindedir anlamına geli,r büyük ihtimalle oda uzaylı dehalar ve bilimcileri olur.bizden geri bir gezegene rastlanırsak araştırmak için uğrarız ve onlarda diyecek uzaylı yaratıklar gezegenimizi bastı derler ozaman gelişme ve evrimleleşme olarakda biz onlardan östön durumdayız anlamınada gelir.şuan bizi araştıran canlı türü yoktur ..
    adem hava 01 Şubat 2015
    ancak melek ve şeytanlar sadece Allah katında olan varlıklar yani farklı bir boyut gibi düşünün biz onları göremiyoruz ancak onlar bizi görebiliyor. ayrıca madem uzaylı diye bir şey yok neden diğer gezegenler yaratılmış olabilir sonuçta hepsi farklı atmosfer basıncına sahip yani farklı yaratıklar için yaratılmış olması mümkün gibi
    yunus emre EINSTEIN 01 Şubat 2015
    Uzaylı yokta melekler var cinler var şeytanlar var sen onların nasıl varlıklar olduğunu bilmeden bence böyle düşünme
    Fatih Orucoglu 31 Ocak 2015
    Eğer tüm evrende yaşam sadece Dünya'da varsa, bu çok büyük bir yer israfı olurdu.

Carl Sagan