• +2

Size göre evren nasıl yaratıldı ? İnandığınız teoriler neler ?

PYSKOPHAT 10 Ekim 2016
  • +1
    Aslında bizim yaratılış dediğimiz aslında bir döngü olabilir . Zaman big bang 'den önce için bizim spontane bir hale geliyor fakat bu ; zaman ve big bang'in eşdeğerli olduğu yanılgısına düşmemiz için bir sebep değil . Evrene bakınca olasılıksızlıkların olası olduğu madde - enerji uyumunu görüyoruz fakat belkide böyle değildir . Belkide bilinen evrenlerin tek kusurları ; hiç kusurları olmayışıdır . Açıkcası ben big bang'e inanmıyorum . Çünkü kendi fizik yasalarımız ile açıklıyoruz başlangıcı . Belki daha gelişmiş bir medeniyete göre bizim açıklamamız çok '' saçma '' olabilir . Evren yaratılmadı . Evren bir şeyin sonucu ve bir şeye neden olacak bir kozmolojik döngüsel parametresi olabilir . Evet evrenin kendisi bir parametre olabilir . Nasıl bir evren parametre olabilir ? Kim için böyle bu bir tasarım sadece bir '' değişken '' olabilir ki ? İşte burasıda bilginin yetersiz kaldığını görüyoruz . Özgün bir hayal gücü olmadan bu tarz sorulara yanıt veremeyiz .
  • +1
    Bende inanmıyorum 13.7 milyar yaşı olduğuna . Hangi hıza dayanarak 13.7 milyar ? Işığın hızı mı ? Evrenin genişleme hızı ? Evren genişedikçe mi yaşı artar yoksa zaman dalgaları evrenin sınırına ulaştığında mı ? İşte cevaplanması gereken soru son soru diye düşünüyorum .
    Kün feye kün