Eğer galaksimizde başka akıllı yaşam formları bulsaydık, tüm galakside standart olarak kullanılabilecek bir takvim muhtemelen neye göre düzenlenirdi?

SAGITTARIUS A ' ya göre düzenlenirdi , eğer kastın zamansal bir çizelge ise .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 09 Ağustos 2016
    Hareketin göreceli olduğu bu evrende , bir nesneyi evrensel bir referans noktası olarak almak için o nesnenin diğer nesnelere göre hareketsiz olması gerekir ki evrensel bir zaman yada yol olsun . (:
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 09 Ağustos 2016
    Pulsarlar , Süpernovalar ve Gama Işın Patlamalarına göre düzenlenebilirdi .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 09 Ağustos 2016
    Star Trek serisinin başında "yıldız tarihi" 13124134 olarak kullanılan takvimdir. Şİmdi geçen zaman da göreceli olacağı için belki de bilinemezdi. Çünkü evrenin başka bir tarafına gidilmek için kullanılıcak teknoloji, gidenler için zaman üzerinde değişimlere sebep olabileceği için ancak gidildiği zaman o bölgenin zamanına dahil olunabilirdi diye düşünüyorum. Başka akıllı yaşam formlarının zamanı manüpüle etme yeteneği olmadığını varsayarsak eğer.
    Vide supra 09 Ağustos 2016
    Zaman dünyada bile herkes için her bölge için her aracın içinde farklı işliyor yalnız güneşe göre tek bir sabitlenmiş referans zaman ve gün olan İstanbul, Atina GMT +2.00' göre senkronize ediyoruz saatlerimizi ve günlerimizi. Benzer şekilde galaksideki her türün zamanını senkronize edebileceği galaktik ortak referans ne olabilir?
    bence kara delikler ve pulsarlar
    Big Bang ?
    Fatih Boyalı 10 Ağustos 2016
    Kozmolojik kızıla kayma ve evrenin çok büyük oluşu big bang'ı bir referans olarak göstermemizi engeller @ fatıh
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 10 Ağustos 2016
    Zaman göreceli
    kaan 11 Ağustos 2016
    Zaman göreceli olduğunu ele alırsak böyle bir takvim yapsak bile tutarlı olmayacaktır.
    kaan 11 Ağustos 2016
    @Mr . Nobody tüm evren konusunda haklısın ama galaksi bazında BB kurtarabilir, yine de fuzuli bir referans aslında. Eğer ölçülebiliyorsa galaksi merkezinde bulunduğu düşünülen dev karadeliğin yaşı da güzel bir referans olur.
    Fatih Boyalı 11 Ağustos 2016