Kütleçekim ve Manyetik Alan arasında iliski varmidir.

Murat Kose 02 Temmuz 2016
  • -1
    Evrendeki her şeyin arasında bir bağlantı vardır. Lakin kütleçekimi sağlayan şey manyetik alan mıdır diye soruyorsan; hayır. Kütleçekime neyin sebep olduğu henüz bilinen bir şey değil. Sadece teorik olara graviton adı verilen parçacıkların sebep olduğu düşünülüyor. Bir de kütleçekimin ışık hızında hareket ettiği biliniyor.
    Emin Akben 02 Temmuz 2016
  • -1
    Kütleçekimi ışık hızında değildir . ! Kütleçekim dalgaları ışık hızındadır . Aksi halde güneş yok olduğunda bunu 8.31 dk sonra hissetmemiz gerekirdi.
    Bunu 8.31 dk sonra hissetmeyeceğimize yönelik bir kaynağınız var mı?
    Vide supra 02 Temmuz 2016
    Dalgalarının ışık hızında olup da etkisinin ışık hızında olmayacağını düşünmenize sevk eden şey nedir peki?
    Vide supra 02 Temmuz 2016
    Elektromanyetik spektrumun tanımına bakınız . Sorduğunuz çok saçma vede anlamsız , zaten öyle düşünende yok fakat burada ışığın dalg boyları ve frenkanslarında bahsetmiyoruz burada kütleçekimi denen kuvvet ile kütleçekimsel dalgaların farkından bahsediyorum . Yazmadan önce bir okumak , düşünmek gerek .
    Kemal bey yazdıklarınızı bir daha okumanızı rica edeceğim. Asıl siz konuyla alakasız bir yorum yapıyorsunuz. Konu; "Kütleçekim ve Manyetik Alan arasında iliski varmidir." Bilmediğim bir şeyi soruyorum etkisi ile hızının farklı olmasını düşünmenize sevk eden şey nedir?
    Vide supra 02 Temmuz 2016
    Emın akben'nin ilk yorumunun son paragrafını okuyun sonra yazdıklarıma bakın , anlam bütünlüğü !
    etkisi ile hızının farklı olmasını düşünmenize sevk eden şey nedir? sorusunu biraz daha açarsanız cevap verebilirim .
    Tümevarım yöntemiyle tıpkı elektron ve proton farklıdır ama birleştiklerinde nötronu oluştururlar mesala. Elektromanyetik alanla kütleçekimi ve zayıf/güçlü nükleer kuvvet farklıdır ama bunları birleştirdiğinde farklı bir şeyi oluşturabilmeleri olağandır, aralarındaki bağ başka bir şeyin parçaları olması olabilir. Bu daha belli değil ama...