• -6

3.boyutta 2*2 sonucu 4 yapar . aynı işlemi 4.boyutta veya 2.boyutta yaptığımızda sonuç değişir mi? ( egosunu tatmin etmek isteyenler cevaplamasın )

Yasin İlhan 22 Ocak 2016
    Değişmez çünkü buradaki çarpma skaler bir işlem.
    Bildiğimiz klasik matematikte çarpma işlemi toplamayı kolay yoldan yapmak için kullanılır. Üç ayrı kabınız olsun. Her kabın içine ikişer elma koyun. Şimdi toplamda kaç elmanız olduğunu kolay yoldan hesaplamak için 3x2 işlemini kullanabilirsiniz. Fiziki bir varlığın toplanması veya çarpılması siz nasıl bir boyut sorgulaması yaparsanız yapın değişmez.
    Mahir Gül 23 Ocak 2016
    Tahmin edilen 11 boyutun bazılarının kapalı diyer bazılarınında otom seviyesinin altında genişlikte olduğu söyleniyor. Bu küçük boyutlarda kuantum mekaniği belki çalışabilir,eğer çalışırsa kuantum mekaniğinin biliyoruz ki kılasik matemetikle alakası yok. Dolasıyla 2x2=4 etmeye bilir diye düşünüyorum. ( dalgamı parçacıkmı paradoksu bence bu yüzden aydınlanamıyor.)
    mustafa pakkan 24 Ocak 2016
    mustafa hocam peki paradoksu nasıl halledebiliriz bi teori varmıdır günümüzde
    Kıvanç 24 Ocak 2016
    Yok sanırım. Fizikte çok sayıda paradoks var.Toride mümkün ama uygulaması mümkün değil. Ters giden bişeyler varsa ya teknoloji yetersizdir. yada teori eksiktir.
    mustafa pakkan 25 Ocak 2016