• -1

Okulda Cosmos belgeseli izleten öğretmenin şikayet edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Fizikist 26 Ekim 2016
    Şikayet edenler kesin ordakı evrimi hakkındakı bolum yuzunde şikayet edilmiştir bence cok lyl bir bakış açısı o evrim ile ilgili bölüm
    ismail batı 26 Ekim 2016
    Cosmos bu gezegende çekilmiş en muhteşem belgesellerden . Ayrıca belgeseli 4-5 defa tekrar ve tekrar izledim . Eğer bir insan güçlü bir iradeye sahip ise ; zihni açık bir şekilde o belgeseli izler ise işte o zaman o belgeselde çıkaracağı anlam tamamen kendi gerçekliğine dayalı olur . Diğer yandan tüm gerçekliği ; bir belgesel / dizi / söylem / algı tarafından değiştirilebilcek bir zihninde bu evrende hiç önemi yoktur . Yani şikayet edene aptal vs demek '' aptala '' hakaret olacağından bir şey demiyorum . Zaten bu eylemi şikayet eden zihin akşamları türk dizisi izliyordur . O yüzden böyle bir zihin ile aynı coğrafyada yaşamak , aynı iklimi paylaşmak , en büyük utanç kaynağı galiba .
    Benim Espiritüel yaklaşımım şu şekilde: "İmam Hatipler kapatılsın".. :D :D :D
    Bu yaklaşım bile yeterli bence :)
    OfluHoca61 26 Ekim 2016
    Her şeyi dinle örtmeye çalışan insanlar ya da dini kullanan.o belgeseli izlediklerinde oluşan düşünceler,kendi düşünceleridir ve buna kimse karışamaz.Çoğu kişi "aklı ermez" gibi şeyler söylüyorlar ama bizim bir irademiz var,boş boşuna verilmedi bu irade.Ayırt edebiliyoruz ya da bir şeyleri seçebiliyoruz.O belgeseli defalarca izledim,hatta daha farklı belgeselleri ve kafamda evrenin oluşumu,insanın oluşumu vs. gibi şeyler canlandı.En azından bir şeyler biliyorum.
    Sıla Gögülter 26 Ekim 2016
    Belgeseli izlememe vesile olmuş olay. Şikayet edilmese kendi adıma birşeyler eksik kalacaktı. Bu da bir başka beyin fırtınası konusu tabi :))
    albatros 26 Ekim 2016
  • -2
    Şeriata yavaş yavaş ilerliyoruz :(
    PYSKOPHAT 26 Ekim 2016
  • -1
    Dinci yobazlardan başka bişey değil
    YinYang 26 Ekim 2016
    normal karsıladım
    Oğuzhan Gökçe 26 Ekim 2016
    edit: sarırmadım bile
    Oğuzhan Gökçe 26 Ekim 2016
    burası Türkiye herşey beklenir...
    Veysi Kaya 27 Ekim 2016
    Yeni nesil çocukları fazla zorlamışlar demek ki...
    Aklın dostu olan bunların düşmanıdır. Bunların düşmanı aklın dostudur. Sansür gerektirmeye n söyleceklerim bu kadar.
    Haydar Şahin 28 Ekim 2016
    O öğretmenin öğrencisi olan öğrenciler çok şanslı o öğretmenle çalışan okul da çok şanslı ama şikayet eden her kimse o kişinin şanslı olmadığı kesin zira aklından zoru olduğuna dair şüphelerim var
    TANER BİNGÖL 05 Kasım 2016
    TANER BİNGÖL 05 Kasım 2016
    +who am i evrime inanmayan herkes şeriatı desteklemez. Ülkede solcu kesim var ve bu solcu kesimden çoğu kişi tanrıya inanıyor ve şeriati desteklemiyor. Hatta sağ kesimden bile şeriati istemeyen ve desteklemeyenler var.
    ahmet kaan 11 Kasım 2016