Stephen Hawking: Dünyayı 100 yıl içerisinde terk etmeliyiz

Haberler 04 Mayıs 2017
Ünlü fizikçi Stephen Hawking, insanlığın dünyayı 100 yıl içerisinde terk etmesi gerektiğini söyledi.

Albert Einstein'dan sonraki en büyük dahi olarak görülen ünlü İngiliz astrofizikçi Stephen Hawking nükleer savaş ihtimalleri, küresel ısınma ve genetik olarak tasarlanan virüsler nedeniyle 2117 yılına kadar dünyayı terk etmemiz gerektiğini söyledi.

BBC''nin yeni belgeselinde konuşan Hawking, insanlığın dünyadaki vaktinin kısaldığını belirtti. Stephen Hawking, iklim değişikliği, astroid çarpması, salgın hastalıklar ve aşırı nüfusun dünyada kalınması durumunda insanlığı yok edeceğini belirtti.

Belgeselde Hawking ve eski öğrencisi Christophe Halfard'ın, insanlığın uzayda nasıl yaşayabileceğini tartıştığı kaydediliyor.

Kaynak: Hürriyet