• +1

yer çekimi sonsuz bir kuvvet midir ?

Cem Durmaz 30 Aralık 2015
  • +1
    hayır değildir tabi ki de. çekim kuvveti yasalarını bi okuyun isterseniz ?
    Benceedeee 30 Aralık 2015
  • -1
    sonsuz denilmez aslında suan yerçekimi olarak bize dayatılan şey çok yanlış . ben yerçekiminin dünyanın bize yaptığı bir ivme değil de , uzayın bize yaptığı basınç olarak düşünüyorum .
    Burak 30 Aralık 2015
    Burak 30 Aralık 2015
  • +1
    Sonsuz olsaydı kütlelere yapışır, ayrılamazdık. Kütleçekimin sadece menzili sonsuzdur. Fakat kütleden uzaklaştıkça çekimin etkisi azalır. Bu yüzden çok uzaktaki ağır nesneleri pekte hissetmeyiz. Fakat bir köpek maması, komşu galaksilere bile çekim etkisi uygular. Bu yönüyle sonsuzdur. Her kütle evrenin her tarafına etki eder.
  • -1
    Kıvanç 30 Aralık 2015
  • +1
    Yer çekimi kütlenin büyüklüğü ile alakalıdır. Yani kütle kadardır. Kütlesi büyük olan diğerini çeker.
    Mustafa Okat 31 Aralık 2015
    yerçekiminin ne olduğuna dair mevcut olan bütün bilgiler yanlış, şöyle ki; bütün evren zıt kuvvetlerin birbirini içe doğru kıvırmasıyla oluşmuştur. tıpkı sıcak havayla soğuk havanın karşılaşıp hortum oluşturması gibi. ya da samanyolu galaksisinin sarmalı gibi. yerçekimi ise hava, toprak, su elementlerine karşı kuvvet olan ateş(dünya çekirdeğindeki eriyik, özateş) elementi arasındaki etkileşimden ibarettir. tabi bukadar basit değil ama yazılacak gibi de değil. daha fazlasını öğrenmek isteyenler için Bakınız: dimetiltriptamin (DMT) arifler anlasın :)
    threesomeee 31 Aralık 2015
    Kıvanç 01 Ocak 2016
    ama herhangi bir kütle olamaz bu elma veya armut gibi değil gezegen yıldız gibi kütleler olmalıdır
    Kıvanç 02 Ocak 2016
    o zaman kütle belirli bir hacme ulaşınca çekmeye başlıyor diyebilirmiyiz yoksa silgi ile kalem boyutunda bile birbirini çok zayıf bir çekim kuvveti ile birbirini etkiler mi ?
    Kıvanç 03 Ocak 2016