Zaman neden ileri dogru Akıyor? Zamanın geriye doğru aktığı bir evren varmıdır?

Memett BAY 20 Aralık 2015
    Şimdi zaman geriye doğru akarsa nedensellik kavramıda ters yüz olur. Şöyle ki; Zamanın ileriye aktığı bir evrende (bu evren) olayların nedenleri vardır ve bu nedenler olaylardan önce gelir, işte kafam şişti niye çünkü tuğla düştü, tuğla niye düştü çünkü rüzgar esti gibi.... Ama zaman geriye akarsa bu süreçte ters işler önce olaylar sonra nedenler olur. Yani kafan şiştikren sonra tuğla düşer gibi. Sorularına dönersek neden ileri akıyor bilmiyorum, ama iyiki ileriye akıyor. Geriye doğru aktığı bir evren varmıdır onuda bilmiyorum ama varsada saçma bir evren olacağa benziyor.
    Abdullah Bıldırcın 22 Aralık 2015
    zamanın aktığı kesin mi
    SALİH 22 Aralık 2015
    Evrenin büyük patlamayla başladığına inanıyoruz değilmi? sonra ne oldu patlama genişledi madde ile evrimleşmeye devam ediyor sonra kaosla beraber entropi başladı. sonra evrendeki madde dizilim ve dağılım olarak grift hale gelmeye başladı örnek: düşüp patlayan boing 747 nasıl fabrikadan çıkmış haline geri döner teorik olarak mümkün ama uygulamada imkansız. Zamanda geriye gitmek için evrenin tamam artık genişleme bitti şimdi büyük patlamaya geri dönüyorum demesi gibi bir şey. bu ancak tüm maddenin formunu kaybedip enerjisiyle yeni bir patlama yaratabiliir bu da bizi bilindik geçmişe değil. yeni bir başlangıca götürür. Salih bey zaman kesin ileri doğru akıyor bilimsel ispatlı. yıldızlara baktığınız zaman sadece geçmişlerini görürsünüz 1 milyar yıl sonra oluşacak galaksiyı gören varmı ?
    mustafa pakkan 23 Aralık 2015
    Neye göre ileri kime göre ileri? Belki tamamen tersine doğru akıyor ama bizim düzümüz aslında ters olabilir?
    Mustafa Okat 23 Aralık 2015
    Bilim kurgu yapmak kolaydır, kurmadan bilimsel referanslarla çözüm bulmak teori ve kuram geliştirmek. esastır. Bu yüzden burada olan arkadaşlara tavsiyem,bilimi referans alarak düşünmek. Bu işin akılla zekayla ilgisi yok. Hiç olmadık aramızdan biri bin yılın teoremini ortaya atabilir. Bekliyorum ve umutluyum. Saygılar düşünen beyinlere.
    mustafa pakkan 23 Aralık 2015