Acaba düşüyor muyuz?

Yakup Udül 03 Aralık 2015
    Nasa'nın bir deneyinde,uzay ortamı yaratılan bir laboratuvarda iki farklı ağırlığa ait cism bırakıldığında aynı anda düşüyordu.Arkaplanı görmez isek düştüğü farkedilmez.Uzayda da acaba galaksiler düşüyor olabilir mi? Kıyamet dediğimiz olay sona değdiğimizde gerçekleşebilir mi? deney : https://www.youtube.com/watch?v=E43-CfukEgs
    Yakup Udül 03 Aralık 2015
    ne demek istediğinizi anladım ancak kıyamet hakkında sadece Kur'an-ı Kerim ve Hadislere güvenebiliriz. Haricinden bir kaynak ve varsayımlar bizi yoldan şaşırtır. Ancak sizin izlediğiniz mantığı da kavramış bulunarak şunu söylemek isterim: Bilimsel olarak cisimler düşerken sürekli hızları artar ve bir süre sonra aşırı bir hızlı haline gelirler. Buna dayanarak(bir kaç istisnai durum haricinde) Dünyanın yada galaksilerin düşüyor olma ihtimali bence yoktur. Yazdıklarım hakkından da sizin de düşüncelerinizi merak etmekteyim.
    Fatih Mehmet Duyar 03 Aralık 2015
    belkide sadece süzülüyoruz :D tabi kıyamet olayı cok farklı bişe
    Mustafa Demir 04 Aralık 2015
    Uzay da yada evrende yön tayini yapamayız neye göre diye bir soru çıkar ortaya sabit referans noktamız neresi?. Bence uzay ve zamanda devamlı etropiye uğruyoruz.
    mustafa pakkan 04 Aralık 2015
    entropi olacak.
    mustafa pakkan 04 Aralık 2015
    Videoda sadece HAVA'sız ortam oluşturuluyor. Yerçekimsiz ortam değil.
    Videodaki cisimlerin yere düşme sebepleri, yerçekimidir.
    YSFYSFYSF 06 Aralık 2015
    tamam ama bu uzayda yer çekiminin olmadığını göstermez ki
    Yakup Udül 07 Aralık 2015
    Bir agnostik olarak kutsal kitapların kıyamet senaryolarına uyarladım videoyu.Kitaplarda dağların süzüleceğini ,yer kabuğunun patlayacağını ,gökyüzünün düşeceği anlatıyor.Böyle birşeyin mümkünatı ancak dünyanın devasa birşeyle çarpışması veyahut çarpması ile mümkündür.
    Yakup Udül 07 Aralık 2015