Ucten fazla uzay boyutunda yasanilabilirmi?

Mert BOYRAZ 12 Kasım 2015
    Bilindiği üzere bitkilerin ve memeli canlıların yaşamını sürdürebilmesi, hücresel bütünlüğün korunabilmesine bağlıdır ki organizmanın dört boyutta birden bulunması bu durumu tehlikeye sokacaktır. Bence biz canlı varlıkların geçmiş ve gelecek zamanda aynı anda bulunması, yüksek basınç, radyasyon gibi ölümcül faktörleri tetikleyecektir ve duyu organlarımızla algılayamayacağımız cisimlerle atomik düzeyde etkileşime girmemize sebep olacaktır.
    Kaan Cançoban 12 Kasım 2015
    üç boyuttan fazla boyutta yaşayabilmek bi yana üç boyuttan fazlasını idrak etmek dahi zor gelir bizim üç boyutlu evrenimizde evrimleşen beyinlerimize . unutmayın ki canlı olarak nitelendirdiğimiz her şey üç boyuta göre evrimleşmiştir . yani uyum sağlama süreci denen bir şey var ve uyum sağlamayı başarabilirse canlılık devam eder . iki boyutta bir yaşam olsaydı onlarda şunu düşünürlerdi : ' iki boyuttan fazla uzay boyutunda yaşanılabilir mi ? ' . ve biz üç boyutlu bir evrende yaşamını sürdürenlerdeniz . umarım bir şeye yaramıştır çünkü ben de sizin gibi yalnızca üç boyutlu evreni biliyorum :)
    merakduygunukoru 13 Kasım 2015
    olabilir ama bu biraaz beynimizin kapasitesini arttırdığımızda mümkün olabilir
    hasan alkan 14 Kasım 2015
    Zaten 4 boyutlu bir evrende yaşıyoruz? :)
    şuan 4 veya daha fazla boyutta yaşamadığımızı nerden biliyorsun ?
    Batuhan Akkus 19 Kasım 2015