Sevgili arkadaşlar değerli bilim insanlarımızın biriktirmiş olduğu bilgiler sayesinde ve kendi hayal dünyamın desteği ile bir tezimi paylaşmak istiyorum.Öncelikle şu an ki fizik ve tüm temel bilimlerin öncülüğünde ki teknolojilerimiz graviton parçacığı ve atomda ki dört temel kuvvet tespitine rağmen yer çekiminin nasıl gerçekleştiği yani cisimlerin birbirlerini karşı nasıl kuvvetler uyguladığı tam olarak bilinmemektedir.Şimdi benim görüşüme gelelim...Öncelikle 13.7 gibi (yaklaşık) milyar yıl önce Evren saniyenin milyonda bir süre ile oluştuğu bilinmekte yaklaşık.Şimdi Evrenin nasıl oluştuğu sorusunu aşıp biz konumuza gelecek olursak Evren o zamandan bu zamana genişledi..Hareket kanunlarına göre Evrendeki görünür maddenin her yönde genişlemesini sağlayan ayrıca özel bir enerji olmalıdır...Bu enerji uzayda o maddeye ya sabit hız kazandıramaz çünkü görünür maddenin ilk genişlemesi için mutlaka ivmeli bir kuvvet uygulanmalı ani burada kısaca karanlık yani bilmediğimiz bir enerjinin varlığından söz etmek mümkün oluyor.Bu sebeple tüm teknolojik imkanlarımızın da bunu kanıtlaması sayesinde Evrenin genişleme hızı artmaktadır.Şimdi durum böyle ise Evren ile uzay kavramları farklıdır.Evren, karanlık enerjiyi,karanlık maddeyi ve çok küçük hacim kaplayan görünür maddeyi barındırır.Uzay ise Evrenin kendi içerisinde genişlediği sonsuz boşluktur.Şimdi ikinci yargıya gelecek olursak karanlık enerji görünür maddeyi Evren içerisinde her yöne genişletiyor ise bunu boşlukta yapamayacağına göre mutlaka buna araç sağlayan karanlık maddeye ihtiyaç vardır.Bunu şöyle de örnek verebiliriz bir cismin iş yapabilmesi için mutlaka o cisim ile etkileşmesi lazım yani kuvveti uygulamak için mutlaka o cisim ile etkileşmeli ve o cisim belirli yol aldığında işte o zaman tamamen durum enerjiye çevriliyor çünkü işin birimi joule olduğu için iş birer enerjidir... İşte buradan faydalanarak durum tamamen bundan ibarettir.O yüzden karanlık enerji vardır ve biz onu şu an tespit edemediğimiz için karanlık ifadesi kullanılır.Karanlık enerjinin iş yapabilmesi için karanlık maddeye ihtiyaç var demiştik.Evrende yön kavramı olmadığı için karanlık madde evrenin neresinde olursa olsun herhangi bir boyutsal değişiklik olmayacağından karanlık madde Evrenin her yerini birer örümcek ağı gibi kuşatmıştır.Şimdi bu kütle çekimi yasasının nasıl oluştuğunu anlamak için Güneş ile Dünya örneğini verelim.Şimdi bu iki cisim arasında herhangi bir boyutsal farklılığın olmadığı tıp ki örümcek ağı gibi karanlık madde mevcuttur.Bizler bu maddeyi neden göremediğimizi tam olarak bilmiyoruz ancak anti madde diye tahmin edilebiliyor.Eğer basit makinalardan şu örneği verecek olursak daha iyi anlaşılır.Tıp ki bu iki cisme arasında her tarafına (Evrende yön kavramı olmadığı için boyutsal farklılık yok) iplerin bağlı olduğunu düşünelim.Bu iki cismi de birer hareketli makara olarak düşünürsek bu iki cisme her tarafına eşit miktarda her yönde karanlık enerji etki eder ve bu etki bu örümcek ağların sürekli gevşemesine ve gerginleşmesine sebebiyet verecektir...Bu sayede bu hareketli makaralar birbirleri arasına sürekli kuvvet uygulayacaktır.Güneş makarasının kütlesinden dolayı ip gevşeme ve gerginlik oranı teorik olarak Dünya makarasına göre daha fazla bir etki uyandıracak ve bu yüzden Güneş makarası Evrende yön kavramı olmadığı için Dünya hareketli makarasını hem etrafında dolandırıp hem de karanlık enerji sayesinde büyük bir hızla Evrende yol kat etmeye devam edecektir.Kısaca arkadaşlar Newton'un kütle çekimi yasası benim düşünceme (tez) göre böyle çalışıyor.Ve bu teze göre kara delikler yardımı ile Evrenin bir ucundan bir ucuna seyahat mevcuttur. Çünkü örümcek ağlar birbirine karışırsa otomatik olarak senin o milyonlarca ışık yılı uzaklığı gitmene gerek yok zaten o seni Evreni bükerek oraya ulaştıracaktır...

Gökhan Hasdemir 10 Kasım 2015
    Peki ya kara delikler uzay dokusunda bir delikse ve uzayın bulunduğu ve şu an genişlediği, hiçbir şeyin olmadığı bir yere açılıyorsa
    Murat Aydemir 14 Kasım 2015
    Öncelikle bu kadar uzun yazıyorsan yazım hatalarına ve düşük cümlelere dikkat etmelisin. Çok uzun cümleler kurup anlatım bozuklukları yapıyorsun. Bu da zaten zor olan metnin okunmasını daha da zorlaştırıyor. Ayrıca senin şu tezini söyleyinceye kadar bir sürü bilgi vermişsin. Tezini 2-3 cümlede verebilecekken deyimi yerindeyse bir ton artistlik yapmışsın. Okuduğuma pişman oldum. Uzayın ne olduğunu bilmiyorsun. Karanlık madde ile ilgili söylerdiklerin yanlış. Karanlık enerji ile ilgili söylediklerinin de büyük bir kısmı yanlış diyelim. Öğrenecek çok şeyin var. Hunharca kullandığın bu kavramların ne olduğunu sağlam bir araştırmalısın. Bir daha ki seferi tezini bizlerle paylaşırken lütfen sadece tezini paylaş. Çok uzatıyorsun, gereksiz. Bir dahakine okumam ona göre.
    Dostum öncelikle karanlık madde ile ilgili bilgimin olmadığını söylemişsin eğer madem o karanlık maddeyi bilim insanları ne ile bağdaştırıyor bir araştır derim bu bir... XD ikincisi yazılarımda yazım hatası bulunmamakta uzun yazmak zorundaydım çünkü anlattığım tez soyuttan somutlama yöntemi ile insanlara daha fazla hitap edecektir...Bu arada dostum ben eleştiriye açık bir insanım ama senin gibi yıkıcı eleştiri yapan insanlara da lütfen diyoruz... Sizin gibi insanların geçmişiniz tarafından yönlendirildiğini de bilirim ben geçmişinde çok yıkıcı eleştirilere maruz kaldın değil mi ? XD