Fizik bilimcisi olmamama rağmen evrenimizin oluşumu hakkında bir hayali teorim var. Çok kesin kanıtlarım olmamasına rağmen bana göre evrenimiz çok ama çok büyük bir yıldızın patlamasıyla oluşmuştur. Bu teorim sonsuzluğu gösteriyor. Çünkü bizim evrenimizi oluşturan yıldızın büyüklüğünde başka yıldızların varlığı olasıdır ve bunlar da patlayarak başka evrenleri oluşturmuşlardır. Tüm bu "evren yaratıcı" ultra-süper-mega yıldızların daha da büyük bir yıldızın patlaması sonucu ortaya çıkmış olabilecekleri sonsuzluğa giden bir döngüyü oluşturur.

Hasan Savaş 05 Kasım 2015
    Evren büyük patlama sonucu oluşmuştur fakat bilimin bilemediği nokta bu patlama merkezi bir patlamamı yoksa bir başlangıçtan gerçekleşen bir patlamamı bilinmiyor.Aslında ben evrenin oluşumunu şöyle ele alıyorum;Karanlık delikler nasıl maddeyi yutuyorsa beyaz deliklerde başka bir boyuttan yani paralel evrenden hatta başka bir değişle 4.boyuttan bizim yaşadığmız evrene madde gönderdi.Bu gönderilen maddeler evrenin oluşumunu sağladı evren başlangıçta küçük bir madde ve onun kaplayacağı alan idi fakat genişleyerek milyarlarca yıl içinde genişlemeye başladı ve bu genişleme halen devam ediyor.
    Yasin Özakça 05 Kasım 2015
    Teorin hakkında bir kaç sorum olacak. Patlayarak evrenimizi oluşturan yıldız nasıl oluşmuş olabilir? Bu yıldız patladıktan sonra kalıntıları yani etrafımızda ki yıldızlar neden patlamıyor yada patlıyorsa onlarda mı eren oluşturacak?
    Serkan Uyanık 05 Kasım 2015
    öncelikle bir yıldızın patlaması evreni oluşturuyorsa evren oluşmadan önce bir yıldız var olmuş olası gerekir ki evren oluşmadan bir yıldızın var olması çok mantıksız. çünkü söz konusu yıldızın bir evrenin içine olması gerekir. hiçlikte bir yılız olamaz. evren her şeyin olduğu yer demektir. dolayısıyla evrenin dışı hiçliktir. hiçlikte bir yıldız olamaz.