Adem ve Havva ilk insansa ırklar nasıl oluştu?

Merve İnanç 03 Kasım 2015
    İnsanların birbirinden ayrılması ve uzaklaşıp başka yerlere gitmesi ile oluştu...
    agsadan 03 Kasım 2015
    Dünyanın çeşitli bölgelerinde farklı koşullar mevcuttur insanoğluda bu koşullara ayak uydurabilmek için bazı adaptasyonlar geçirmiştir ve bu geçirdiği adaptasyonlar nesilden nesile aktarılmıştır. Örneğin çok uzun süreli soğuk iklimlerde yaşama, göz kapaklarında yağ birikmesine yol açarak gözleri çekikleştirir. Eskimoların gözlerinin çekikliği ile, Çinliler, Koreliler, Japonlar ile Orta Asyalı Moğol, Kırgız, Özbek ya da Yakutların gözlerinin çekikliği böyle açıklanmaktadır.
    Tolga Özer 03 Kasım 2015
    Dünyanın farklı bölgelerinde çeşitli koşullar mevcuttur insanoğluda bu koşullara ayak uydurabilmek için bazı adaptasyonlar geçirmiştir ve bu geçirdiği adaptasyonlar nesilden nesile aktarılmıştır. Örneğin çok uzun süreli soğuk iklimlerde yaşama, göz kapaklarında yağ birikmesine yol açarak gözleri çekikleştirir. Eskimoların gözlerinin çekikliği ile, Çinliler, Koreliler, Japonlar ile Orta Asyalı Moğol, Kırgız, Özbek ya da Yakutların gözlerinin çekikliği böyle açıklanmaktadır.
    Tolga Özer 03 Kasım 2015
    Hakan Çelik 04 Kasım 2015
    Hakan Çelik 04 Kasım 2015
    ben herkesten ayrı düşünüyorum adem ve havva evet ilk insanlar onlar ama onlardan sonra neden insan ırkları yaratılmasınki
    Murat Demir 04 Kasım 2015
    araf suresi 11. ayet derki
    Murat Demir 04 Kasım 2015
    dünyada 4 ya da tartışmalı bir şekilde 5 farklı ırk var. Fakat bu ırklar insanların farklı türleri olduğu anlamında kullanılmıyor, daha çok insanları fiziksel özelliklerine göre ayırma da kullanılıyor. Yani hayvanlar için kullandığımız ırk ifadesi insanlar için geçerli değildir. Biyolojik olarak hepimiz aynı ırka mensup canlılarız. Dolayısıyla insanlar için söylenen "ırk" teriminin, kediden köpek çıkması gibi şu insan ırkından bu ırk nasıl gelmiş şeklinde anlamamak gerekir.
    Emin Akben 05 Kasım 2015
    Bir kişi de dememiş ki Adem ve Havva ilk insan değil diye. Cevap veriyorum Adem ve Havva yoktur. Hem evrimi hem Adem ve Havva teorisini aynı anda savunamazsınız. Neden mi? Çünkü evrimde özellikle insansı maymunların evriminde hiçbir zaman 2 birey homo cinsinde bir cinsi temsil etmedi edemez. Evrim dediğin şey büyük kitleler halinde çalışan bir mekanizmadır. Aksi taktirde bildiğimiz anlamdaki süreler ve bireylerdeki çeşitlilik sağlanamazdı. Adaptasyon var ama adem ve havvadan geldi demek adaptasyon mekaniğini anlamamaktır. O zaman adem ve havva nereden geldi? Akıllı bir yaradılış olmadan iki bireyin yepyeni bir tür yaratması mümkün değildir.
    arda samsa 05 Kasım 2015
    arda samsa 05 Kasım 2015
    Bilim Adem ile Havva yoktur diyor. İnsan evrimleşerek bu noktaya geldi. Bunu da kafalarından uydurmuyorlar. Bizden önce yaşamış insan türlerinin kemiklerini buldular ve incelediler.
    Hasan Savaş 05 Kasım 2015
    Bilim Adem ile Havva yoktur insan evrimleşerek bu noktaya geldi diyor. Bunu da kafalarından uydurmuyorlar. Bizden önce yaşamış insan türlerinin kemiklerini bulup ve inceleyerek (dna) bunu söylüyorlar.
    Hasan Savaş 05 Kasım 2015
    Senin idda ettiğinden yola çıkacağım.Kuşaklarca genlere işleyen modifikasyon söz konusu olabilir.İşin içine doğal seçilim de eklenmiş olabilir.Özellikle de söz konumuz ten rengi ise.
    Düşünen Velet 05 Kasım 2015
    Adem ile Havva ile çoğaldık ve geliştik bin yıllar içinde milyonlarca insan oluştu dünyada. Bu insanlar farklılaştı ve gelisti sonra kendilerine benzeyen insanları ve diğer insanları ayırmak için bir isim taktılar. Bu benim görüşüm. Irk demek yaradılıştan farklılık demek değildir.
    Serkan Uyanık 05 Kasım 2015
    arkadaslar bakın adem ve havva yok. ben ateistim. yaşım küçük olabilir fakat lütfen söylediklerime kulak verin
    M Rodi Aydoğdu 06 Kasım 2015
    Ozaman olaya farklı bakalım, adem -> ilk hücre, ilk hücre kimyasal karışımdan oluşuyor(çamur), havva ademden yaratılıyorsa ilk hücre de ademse alın size hücre bölünmesi.
    yuempek 06 Kasım 2015