Fizik tanrının var olduğunu kabul ediyor mu?

Batuhan GÖKÇE 31 Temmuz 2015
    Tanrı varmış gibi konuşmuşsun ?
    Oğuzhan T. 31 Temmuz 2015
    yok mu?
    Batuhan GÖKÇE 31 Temmuz 2015
    fizik dahil genel olarak bilim tanrı ve din konusunu ele almaz ilgilenmez bilim evreni anlama yöntemimizdir
    mimiuzay 31 Temmuz 2015
    Kabul etse ne değişirdi sence ? ya da direkt olarak reddetse.
    Efe Delibas 31 Temmuz 2015
    Açıklanamaz kavramları, değişkenleri bir tamamlama yöntemidir inanç ve onu takiben tabularla bu inancın yıkılmasını engellemektir inananların çabası çünkü ardında bir korku vardır. Kaybolmaktan korkmayan ve bu yaşamı insanca insanlar ve kendi uğruna yaşamak ve üretmek olmalıdır asıl amaç. Bence gerçek yaşam budur. Nefret ve kinden arınmak, sevmek sevilmek sadece kendi ve insanlar iyiliği için yaşamalı insan. Varolmayan birşeye yalakalık yaparak yaşamak ne kadar da sahte. Ben bir ateistim ve çok mutluyum. Sıkıntılarım oluyor evet ama isyan etmiyorum, hesaplı veya hesapsız kendi seçimlerimin sonucunu yaşadığım gerçekleriyle yüzleşiyorum. Kimsenin dünya görüşüne de düşman değilim, onlara sadece acıyorum çünkü atalarından gelen ve kendilerine empoze edilen olguları aşamadıkları için. Gerçek fizik tanrı ile ilgilenmez, keşfettikçe keşfetmek ister, ister, ister ve ister.
    Tayfun BAŞER 31 Temmuz 2015
    teşekkürler
    Batuhan GÖKÇE 01 Ağustos 2015
    Sadece fizik değil, diğer bilim dalları da varacakları nihai noktaya varmadılar. Bilim, emin olmadan (ispatlamadan) konuşmaz. Her bilim dalı emin olduğu şeyleri üst üste koyarak kendini inşa etmektedir. Bilim tüm ispatlarını bitirdikten sonra belki sorduğun konuda da bir şey söyleyecektir. Bilim için o zaman gelir mi ya da insanlık o zamana ulaşır mı? O da ayrı bir araştırma konusudur bence.
    Cem Murat 02 Ağustos 2015
    Her bilim insanini ateist yapmayin arkadaşlar... bençe Tanrisis bilim yapmak bir resmi resamın hakında hicbir bilgiye sahip olmadan resmi yorumlamaktır.
    Ismail Yahya 02 Ağustos 2015