Kara delikler tam olarak nereye açılır? Eğer kendilerinin boş bir alanları varsa ve o boş alanları da evren olarak ele alırsak, bildiğimiz evren de bir karadeliğin içindeki evren olabilir mi? Bizim evrenimizdeki karadelikler de başka evrenlere açılıyorsa, başka evrenlerin varlığı ispatlanır mı?

Tyca Garcia 22 Temmuz 2015
    karadelik bir yere açılıyor mu bilmiyoruz .Akdelik teorisine göre kara deliğe düşen bir maddenin solucan delikleri aracılığıyla evrenin başka bir yerinde yeniden ortaya çıktığı noktalardır. Başka bir zamana veya başka bir Bebek Evren'e de açılabilirler.Stephen hawkin akdeliğin olmadığını düşünüyor.
    mimiuzay 23 Temmuz 2015
    Bencede bir yere açılmaz sonuçta karadelik dediğimiz şey kütle çekiminden dolayı yıldızın içe çökmesi ve bunda bir ışınlanma muhabbetinin dönmesi çok saçma.
    Mustafa 23 Temmuz 2015
    mustafa haklı
    Vahip Özalp 25 Temmuz 2015
    Kıvanç 25 Temmuz 2015
    Kıvanç mustafanın söylediği gibi karadelikler gerçekten yıldızların içe çökmesi ile oluşan kütle çekimi ile olabilir bu çok mantıklı . Peki bir ihtimal içine çöken yıldızların kütle çekim kuvveti ile einstein rosen köprüsü denilen ve paralel evrenleri birbirine bağlayan bir köprü oluşturuyorsa.
    Meltemnur Ayaşlı 28 Temmuz 2015
    Hawking bu teoriyi attı http://arsiv.ntv.com.tr/news/278635.asp
    Kıvanç 30 Temmuz 2015
    Hawking'in yeni teorisi http://arsiv.ntv.com.tr/news/278635.asp Yanlız Karadelikler Sadece Yıldız değil gezegenlerinde içine göçmesiyle oluşur ama geçit açma konusu malesef rafa kaldırıldı tek umudumuz iki nokta arasındaki o mesafeyi büküp Solucan deliği oluşturmak Karadelikler çok güçlü çekim gücü oluşturarak sadece tek bir referans noktasını büküyor 2 değil burası çok önemli bakalım Hawking in son teorisi doğruluğa kavuşacak mı ama sizin görüşlerinizede karşı değilim göz önünde bulundurulacak bilgiler bende biz zamanlar hep öyle düşünürdüm :)
    Kıvanç 30 Temmuz 2015
    Karadeliklerin yuttuklarını püskürttüklerini ilk defa duyuyorum. Kaynak (link) gösterebilir misiniz? (Olay ufkundan önce x ışıması yaptığını okudum ama bu püskütme değil... ) https://www.quora.com/Black-Holes/What-is-going-on-in-this-picture?__snids__=1229743025&__nsrc__=1&__filter__=all adresinde benzer bir konu var ama burada da püskürtülen şey, karadeliklerden değil, çevresindeki koşullardan ve maddeden kaynaklanıyor.
    Burtay Mutlu 01 Ağustos 2015
    Bir konu farklı anlaşılmış. Hawking ışıması olarak ele almakta fayda var.
    Burtay Mutlu 01 Ağustos 2015