Bölümler ile kafam çok karıştı

Türker Türksever 2 03 Temmuz 2020
    Eğer teorik fizikçi olursam hiçbir uygulama yapamam sadece düşünmekle ve tahtaya işlemler yapmakla kalırım, deneysel fizik de ise daha basit ve gözle görülür konuları araştırıp hayal gücümü kısıtlamış olurum, felsefe desek teorik fizikten pek farkı yok... Kozmoloji de güzel ama sadece Evren’in oluşumu ve sonrasını araştırmakla yetinmek istemiyorum, astronomi desen sadece gökyüzünü araştırmak ve jeoloji desen sadece yeryüzünü araştırmak sıkıcı gelirdi, kimya da olmaz çünkü maddenin yapısını ve etkileşimini bilmekle istediğim her şeyi yapmış olamam, elektronik bölümü tek başına olmaz çünkü işin mekanik ve yazılım kısmı olmadan elektronik bir hiç, mekanik de aynı şekilde oluyor ve yazılım-donanım da öyle... Robotikte ise sadece robotlarla ve teknolojiyle uğraşıyorsun, evreni sorgulamaya zaman düşmüyor, müziği de seviyorum (hem de çok) ama bir bilim dalı değil sonuçta yani sadece müzikle de hayat güzel güzel devam etmez. Demek istediğim, ben bunların hepsini bir arada yapan bir meslek istiyorum. Sizce var mıdır öyle bir meslek? Tüm sanat ve bilim dallarını da birleştirmeli
    Türker Türksever 2 03 Temmuz 2020
    Sismoloji
    Maxwell 04 Temmuz 2020
    Coğrafya fizik az da olsa tarih
    Astro fizik
    Fizik astronomi ve diğerleri
    Anlamadım
    Türker Türksever 2 04 Temmuz 2020
    Tip icin,muzik icin, herhangibir bilim dali icin su an en onemli gereksinim hardware ve software.
    Ben yazilim muhendisligi+baska bir dalda master derim.O sure icinde muzik konusunda kendini gelistirirsin.
    morgan 04 Temmuz 2020
    Teşekkürler. Peki eğer bilgisayar mühendisi olursam hem yazılım hem donanımla da ilgilenebilir miyim?
    Türker Türksever 2 04 Temmuz 2020
    Genelde evet.Sistemler surekli degistigi icin, mezuniyetten sonra istersen bazi formasyon kurslarina katilabilirsin.Veya istersen bazi elektrik muhendisligi derdlerine katilirsin.Universitede bolum baskanina yag cekersen , sana yardimci olur, fikir verir.
    morgan 05 Temmuz 2020