• +2

Eğer evrenin genişlemesini durdurabilseydik ve en son noktasına gidip dışarı elimizi uzatsaydık ne olurdu? Evreni genişletmiş mi olurduk yoksa yoksa yok mu oluruz ?

Kit Fisto 21 Eylül 2019
    Evren kolun kadar genişlemiş olur, ayrıca kolundaki hidrojenler birleşerek helyumları helyumlar birleşerek karbonları oluşturur.
    Luke Skywalker 21 Eylül 2019
  • +3
    "...hidrojenler birleşerek helyumları helyumlar birleşerek karbonları oluşturur." Dayanağı nedir bu cümlenin?
  • +2
    Kardeşim bak sen hiç big bang okudun mu?
    Luke Skywalker 22 Eylül 2019
  • +2
    Ben de çok merak ettim burada bu kadar saçma cevaplar görmek beni üzüyor.
    Kit Fisto 22 Eylül 2019
  • +3
    Haklısın Kit Fisto kardeş ama yanlış anladın. Bence Luke orada protonların farklı difüzyon yöntemleri ile yeni elementlerin oluşacağını söylemek istiyor
    Darth Maul 22 Eylül 2019
    Peki evrenin genişlemesini nasıl durdurabiliriz ki?
    Éowyn 22 Eylül 2019
    Evreni kimse durduramaz , yuru be evren ( sanirim yeni arkadaslarin bekledigi cevap buydu ).
    Kolunuzu cikardiginiz anda evren coktan isik hizixkol uzunlugunuz kadar genislemiz olur.Bosu bosuna evrenin sinirlarin akadar gidip kolunuzu cikarmak icin cabalamayin.
    morgan 22 Eylül 2019