0

Bu bir bakıma doğrudur, bir bakıma da yanlıştır. Tabii ki buradaki hassas olan nokta; bu arkadaşın kütle artışından neyi kastettiğidir. Kuantum boyutunda düşündüğümüzde hareketli bir cismi oluşturan parçacıkların fiziksel olarak kütlesi (fiziksel hacmi) değişmez, parçacıkların sapma ile doğrusal ivme katsayısı artar. Örneğin bir ağırlığın bir mil etrafında sıfır (0) sürtünmede devinen bir sistem olsun. Ve bu sistem hareket etmeye başladığında, sistem ve sistemde devinen ağırlığın Esirdeki (uzay dokusu) sapma ile doğrusal ivme katsayısının ölçüsü olan eylemsizlik kütlesini Lorentz çarpanıyla (γm) orantılı artacağını ve bu artışın sistemde devinen ağırlığı düz bir çizgi çizme yolunda momentumunu (enerjisini) koruyacak bir şekilde hızını yavaşlayacağını bize önermektedir. Genel Görelilik Modeli bize sadece hareketli sistemlerin kütlesinin artacağını önermemektedir! Kütle-çekim alanına giren veya çıkan sistemlerin kütlesinin de aynı şekilde değişeceğini önermektedir. Önerim; evreni ve evrendeki fiziksel olayları birde benim gözümden bakmanızı tavsiye ederim. "Büyük Oluşum Evren Modeli" başlıklı kitabımda anlatmak istediklerimi çok kısa olarak şöyle ifade edebilirim: "Büyük Oluşum" farklı bir evren modeli olmakla birlikte "Kütle-Çekiminin Genel Modeli" adı altında yeni bir kuantum alan (kütle-çekim) modeli de önermektedir. "Kütle-Çekiminin Genel Modeli" aynı zamanda farklı bir Görelilik Modeli de ortaya koymaktadır.