Karadelikler ışığı bile çekebilecek kadar güçlü kütle çekim kuvvetine sahip.Teorik olarak ışığı tam olarak çekemeyecek sadece çembersel hareket yaptırabilecek karadelik mevcut mudur bu sonsuz evrende?

İSİMSİZ 29 Mayıs 2019
    Eğer Sonsuz bir evrendeysek her olasılık gerçekleşir sonsuz olasılık!! dediginiz teorik cismin var olması da dahil ancak verilere göre karadelikler ışığı çekebiliyorlar yutabiliyorlar ve ışığa tam olarak çembersel olmasada parabolik bir hareket yaptırabiliyorlar
    Rick Sanchez 29 Mayıs 2019
    Evrendeki bütün karadelikler bunu yapabilir ve yapıyor da. karadeliklerde kütle çekim gücünün ışık hızına eşit olduğu yer olay ufkudur.Işık doğru açı ile olay ufkuna değerse ışık karadeliğin içine düşmez ama dışına da çıkamaz ve sonsuza dek karadeliğin olay ufkunda döner durur.
    Mehmet Ali 10 Haziran 2019
    O ZAMAN BUNU ATOMDA YAPABİLİR Mİ YA DA BİR PROTON MESELA? SONUÇTA ONUN DA KÜTLESİ VAR VE KÜTLE ÇEKİMİ VAR. ÇOK YAKIN BİR MESAFEDEN DOĞRU AÇIYLA BİR PROTONA UYGUN ŞEKİLDE FOTONU YOLLASAK O PROTONUN ETRAFINDA DA ÇEMBERSEL HAREKET YAPABİLİR Mİ? O ZAMAN PROTON İÇİN DE BİR OLAY UFKU OLMUŞ OLUR?
    İSİMSİZ 12 Haziran 2019
    Peki ışığın kütlesi olmadığı halde nasıl kütle çekiminden etkileniyor ?
    Oğuzhan 13 Haziran 2019