Sayın fizikist; Ben yıllardır zaman yolculuğu hakkında büyük merak içerisindeyim. özellikle zaman yolcuları hakkında bir çok video izledim. Bunlar gerçek mi? Cevap için şimdiden teşekkürler...

Hasan Can YÜKSEL 10 Nisan 2019
    Evrende bir yer işgal ediyorken nasıl zamanda ileri veya geri gidebilirsin ki?

Yani seni oluşturan atomlar öncesinde başka birseyi oluşturuyordu. Zaman da geri gidecek olursan sendeki atomlar da geri gider ve gittiği anda ne iseydiler onu oluştururlar.Bu sendeki atomlar geçmişte x zamanında bir taşa,ağaca,aslana,insana veya başka bişeye aitti.Hal böyle iken ve tüm evren geçmişe saracağından bu denklemden şimdiki seni çıkarırsak evrende boşluk oluşur.Kısaca geri gidilmez.Tabi bu benim fikrim katılmayan arkadaslar olursada nedenini dinlemek isterim.Bence olmaz.
    optimus 10 Nisan 2019
    Su klasik X kisisinin son model gozluk takmis olmasi, 80 sene oncesine ait cep telefonlu kadin olayi gibi misallerse, hepsi safsata.
    morgan 10 Nisan 2019
    zaman yolculuğu için çözülmesi gereken problemler var fizikte örneğin sicim teorisinin doğruluğu boyutların varlığı paralel evrenlerin varlığı birleşik alan teorisi vb. bunlar çözülmedikçe zaman yolculuğunu konuşmanın bir anlamı yok ve ayrıca o gördüğün videoların neredeyse hepsi yalan.
    Rick Sanchez 11 Nisan 2019
    İnternette çoğu kullanıcı senin gibi bilim merakı için araştırma yapan kişilerin bilim tutkusundan faydalanarak yalan yanlış videolar ve resimler düzenleyip ortaya atıyor.E hal böyle olunce gerçek ve yalan bilgi karışıyor.
    Athena 22 Nisan 2019
    Bu konuda meraklanmakta haklısın yani.
    Athena 22 Nisan 2019