Zaman sonsuz mudur?

Ahmet Yılmaz 23 Temmuz 2018
  • -2
    Evrendeki her şey düzenden düzensizliğe doğru evriliyor. Birçok fizikçilerin görüşüne göre evren genişledikçe galaksiler birbirinden uzaklaşacak, gezegenler birbirini göremeyecek, yıldızlardan uzaklaşacak ve bir karanlığın içinde olacağız. Kozmosa kara delikler hakim olacak. Sonra onlarda buharlaşacak ve uzayda dönüp dolaşan parçacıklardan başka bir şey kalmayacak. Belki de zaman bir gün tüm anlamını yitirecek.
    ESENGÜL ÇİFTÇİ 25 Temmuz 2018
  • -3
    yaşadığımız evrendeki sabitlerden birisidir. zamanın olmadığı evrenler de vardır. zamanın sahibi 1 - vardır. 2- varlığının başlangıcı yoktur. 3- varlığının sonu yoktur. 4- birdir. 5- sonradan olan şeylere benzemez. 6- varlığı kendindendir, hiçbir şeye muhtaç değildir. 7- hayat sahibidir, diridir. 8- her şeyi bilir. 9- her şeyi işitir. 10- her şeyi görür. 11- diler, dilediğini yapar. 12- kudret sahibidir, her şeye gücü yeter. 13- söz sahibidir. 14- yaratıcıdır 15- bütün kusurlardan ve noksanlıklardan münezzehtir.
    hknQQ 25 Temmuz 2018
  • -2
    zamanın olmadığı alemler vardır. geçmiş ve geleceği film karelerinin tümünü bir anda görür gibi görürsün. Zamana kayıtlı olan film karelerini saniyedeki geçtiği anı görür. gelecek film kareleri olmamıştır geçmiş film kareleri elinden çıkmış gitmiştir sadece yaşadığı anın film kareleri vardır işte bu şu an yaşadığımız evrendir.
    hknQQ 25 Temmuz 2018