Diğer galaksilerin anti maddeden oluşmadıklarını biliyor muyuz? Nasıl biliyoruz ?

venividi 02 Haziran 2018
    gözlediğimiz herhangi bir galaksi içindeki yıldızlar 2 yukarı antikuark 1 aşağı antikuark ve 1 pozitrondan meydana gelmiş anti hidrojen atomlarından meydana gelmiş olabilirmi? bunu bilmenin bir yolu varmı?
    venividi 02 Haziran 2018
    Galaksilerin arasındaki uzay tamamen boşluktan oluşmuyor. Bu bölgede az da olsa gaz, toz ve başıboş göktaşları var. Madde ve antimadde çarpışmasında maddeler yok olurken yüüksek oranda gama ışınları ortaya çıkarırlar. Eğer gözlemlediğimiz diğer galaksiler içerisinde anti maddeden yapılmış olanlar olsaydı galaksiler arasındaki gaz ve toz bulutu, galaksilerdeki maddeyle çarpıştığında gama ışınları yayması gerekirdi ama böyle bir şey tespit edilemedi. Ama bu, evrende antimaddeden oluşmuş galaksi yoktur manasına gelmiyor. Gözlemleyemediğimiz evrenin uzak noktalarında antimaddeden oluşmuş galaksiler olma ihtimali var.
    Mehmet Ali 03 Haziran 2018
    tamam etrafıda antisinden boşluk ile tamamen izole olsun bu galaksinin. cevap aradığım esas şey ışıma falan olmadan bunu anlamanın bir yolu varmı ?
    venividi 05 Haziran 2018
    İzole bir galaksinin maddeden mi yoksa anti-maddeden mi yapılmış olduğunu bilemezdik çünkü o galaksiden bize gelen tek şey ışık olur ve anti-maddelerin yaydığı ışığın normal maddenin yaydığı ışıktan hiç bir farkı yoktur.
    Mehmet Ali 05 Haziran 2018
    Evrenimizin + yönde olduğunu ve genişlediğini biliyoruz . Bana kalırsa paralel evrene göre hareket ediyor ve eğer antimaddeden oluşan galaksiler gezegen ve yıldızlar varsa bunun maddeye oranla bir sicimin atoma oranından daha az olasilıklı olduğunu tahmin edebiliriz.
    Batıkan Muratgül 06 Haziran 2018