Karadelikler çevresindeki maddeleri yuttukça olay ufku genişliyorsa bir karadeliğin tüm evreni yutması gerekmez mi?

Çi 21 Mayıs 2018
    Karadelikler maddenin en yoğun halidir. Maddeler karadelik tarafından yutuldukça karadeliğin çapı da büyümektedir fakat bu büyüme yutulan maddenin boyutuna göre değişir. Örneğin bir karadeliğin dünyayı yuttuğunu farz edelim. Karadeliğin hacmi sadece bir ceviz boyutu kadar artacaktır. Yani karadelik bütün bir galaksiyi yutsa bile evreni yutabilecek büyüklükte bir karadelik oluşmayacaktır.
    Mehmet Ali 23 Mayıs 2018
    Big Bang ın geriye dönük başlaması gibi demek istemiş. Olabilir tüm evrende entropi olmazda big bank geri sararsa neden olmasın. Şu evrende olmayacak iş yok.
    hknQQ 28 Mayıs 2018
    Karedelikler; evrendeki maddeyi, aslında neredeyse yok olan enerjiyi başka bir enerji formuna dönüştürüyor olabilir. Bu enerji o delikten evrenin dışına açılan bir girdap gibi düşünürsek: işte nedir ; tuttuğu tüm enerjiyi o delikten evren dışındaki asıl enerjiye dönüştürüyordur belki.

Tüm herşeyi çektikten sonra, denizde fırtınanın durması gibi karadelik kapanıyordur bence. Bir akdelik olamaz. Mantıksız.
    notron 10 Haziran 2018