Bilindiği üzere enerji yoktan var vardan yok olamaz ama bi kavramın var olabilmesi yani ortaya çıkması için yoktan var olması gerekir bu durumda enerji bi bakıma yoktan var oldu denebilir mi?

erenay güner 26 Şubat 2018
    Evet Evrenimizde pozitronuna ( tersine ) oranla 10üzeri 8 olasılıkta 1 foton fazla bulundurmuş oluyor . Bunun yüzeysel olarak genişlemesi mevcut ve burada türüyor olması ihtimaldir . Fotonunda enerjisi , momentumu vardır . ek olarak foton ve protonlar fazlalık gösteriyorsa ve her geçen zamanda da artıyorsa evrenin hala Necmi hocamında dediğin gibi artı enerji düzeyinde bulunduğunu ifade ediyor . Karadelikler kimisi için geçmiş odaklı kimisi için ise beyaz deliğer açılan kapı yani tam tersi eksi enerji düzeyinde . Birbirini paralelliyor , eğer burada fotondan ışık oluyorsa . Kara deliğin içine girenin de ışığın farklı dalga boylarında foton olarak dağıldığını normal şekilde gözlemleyebiliriz . Bu çok doğal mantıken baktığımızda . Nitekim Ters paradoks gibi düşünebiliriz . Dolanıklılık birazda bunun üzerine kuruluyor . Soruya gelince ; Enerji vardan yok yoktan var edilmesede , gel git yapabiliyor . Bu farklı evrenler tarafından yapılıyor büyük bir olasılıkla , Solucan deliği , Kara delik evreni büken ve diğer evrene geçiş sağlamaya yaradığını düşündüğümüz tüm Kütleli cisimler.
    Batıkan Muratgül 08 Mart 2018
    Değerli arkadaşım öncelikle enerjinin ne olduğunu biliyormusun?
    Bence yoktanmı var olur vardan mı yok oluru merak edeceğine enerjinin ne olduğunu merak et.
    :)