Enerji nasıl ortaya çıktı ? Big Bang ile ilişkisi ?

PYSKOPHAT 16 Ocak 2018
    Enerjinin yokluğu ve varlığı; bizlerin yokluğu ve varlığı nasıl tanımladığına göre değişeceğinden dolayı enerjinin neyden meydana geldiği ya da hangi kozmolojik nedenin sonucu olduğuna dair yapılan açıklamalar, hem fizik algımızın darlığı hem de evrene bilimsel açıdan baktığımız deliğin küçüklüğü dolayısıyla ne doğrulanabilir ne de aksi ispatlanabilir. Tıpkı size dünyanın yörüngesinde kuarklardan bile daha küçük molekülel bir organizmanın dolaştığını söylemem gibi. Ne sizin o molekülü gözlemleyecek teknolojiniz vardır ne de benim o molekülü kanıtlayabilecek teknolojim.
    bence necmi tüfek insan değil fizikist adminleri üyeleri trollemek için bu hesabı kullanıyor.
    venividi 19 Ocak 2018
    Tanecikli Uzay Teorisi
    Bu teori evreni meydana getiren uzayın aslında taneciklerden meydana geldiğini anlatmak için geliştirilmiştir.

Uzay, tanecikler (Uzay Parçacıkları) ile örülüdür. Bu parçacıklar çok küçük boyuttadırlar. Kuarkların bir ALT BOYUTUNDA ( ? ) ama aynı onlar gibi yapılanmış parçacıklardır.
    Necmi Tüfek.

( Ukalalık etmek için değil ama söylemlerinizin tutarsızlığını gözler önüne sermek için... )
    --Çünkü kuarklardan bile daha küçük molekülel bir organizma olamaz.
    --Bu parçacıklar çok küçük boyuttadırlar. Kuarkların bir ALT BOYUTUNDA ( ? ) ama aynı onlar gibi yapılanmış parçacıklardır.
    .
    Eğer kuarklardan daha küçük bir şeye molekül değil de parçacık demek, kuarklardan daha küçük bir şeyin varlığını hiçbir bilimsel kanıt olmaksızın savunmaktan daha mantıklı ise buradaki aptal benim Necmi Bey çok pardon.
    Sizde hala molekül parçacık olayında takılı kalıyorsunuz. Verdiğim örnekte vermek istediğim anlam ile parçacıkların ya da moleküllerin fiziksel tanımların hiçbir alakası yok. Ben enerjinin sadece hep vardır deyip geçilecek bir şey olmadığından dolayı her zaman fizik ve akabinde evren algımızın küçük kalacağını söylüyorum çünkü gördüğümüz, algıladığımız ve kütlesi olan her şey bir şekilde enerjinin yoğunlaşmış hali. Enerjinin türevlerini sahip olduğumuz fizik yasaları ile açıklayabiliyoruz, siz tanımlayabiliyorsunuz ben yapamam onu. Ama tüm bu türevlerin integralini aldığımızda elimize geçen o " enerji " dediğimiz şeyi bildiğimiz fizik ile açıklayamıyorsak; fizik algımızın küçük ya da yetersiz olmasını söylemekte nasıl bir kusur olabilir ?
    Tamam haklısınız, yanlış düşündüm bu başlık altında özür diliyorum gerçekten.