Genetik bölümü sizce türkiye de hangi üniversitede okunmalı ?

PYSKOPHAT 08 Aralık 2017
    Genetik bölümü türkiye de okunmalı mı ? olmalı soru bence. İlk önce bu soruyu sormalısınız. Evet ya da hayır, bu bölüm geleceğin bölümü. Gelecekte enerji mühendislerine, genetik mühendislerine, elektrik-bilgisayar mühendislerine ihtiyaç duyulacak. İktisatçıya, uluslararası ilişkiler uzmanına ya da bir müşavire ihtiyaç duyulmayacak. Temel bilimler hiyerarşisinde bulunan tüm mühendislikler ülkemizde mevcut ( çoğu ) ama kaçını türkiye de okuyarak ün ve para kazanırsın ? işte o konuda pek pozitif olma.
    Aziz sancar örneği. Sorun türkte yada T.C vatandaşının zekasında değil sorun T.C eğitim ve öğretim sisteminin ta kendisinde.
    Peki yurt dışında okumamız için ne yapmamız gerek ?
    PYSKOPHAT 09 Aralık 2017
    Bu arada geleceğin mesleği demişsiniz bu blogger ı okuyun http://genetikbolumu.blogspot.com.tr/2012/07/gelecegin-meslegi-genetik.html pek de öyle değil sanırım :/
    PYSKOPHAT 09 Aralık 2017
    PYSKOPHAT , bu alıntıda sadece maddiyat ve bazı olanakların kısıtlı olmasında bahsedilmiş.bencu bu sebepler genetiğin değersiz damgası almasına sebep değildir. ayrıca 'Bunun sebebi, genetik bölümünde yapılan araştırmaların direkt olarak hastalarda uygulanabilecek araştırmalar olmaması.' denmişancak buda elle tutulur bir neden değil çünkü bu hiç bir zaman aşılamaz bir engel değildir diye düşünüyorum.dediğim gibi genel anlamda maddiyat olumsuzluğu bahsedilmiş
    mimiuzay 09 Aralık 2017
    @PYSKOPHAT
    Kendi bölümünde başarısız olan herkes bir blog yazıp stem edecekse o zaman siz hiçbir bölümü tercih etmeyin ? Ben elektronik haberleşme teknolojileri bölümünü bitirdim, şuan çok farklı bir sektördeyim. Peki bunun sebebi ne ? Bölümün ve imkanların yetersizliği mi ? Yoksa benim başarısızlığım mı ?
    Genetik mühendisliği, moleküler biyoloji ve genetik bölümler size öğretmenlik ya da memurluk gibi kısa vadede para ve başarı vaad etmez ama bu genetik mühedisliğininin GELECEĞİN ARANAN MESLEĞİ olacağı gerçeğini değiştirmez. Tamam belki sayılar ve olasılıklar bu sektörde başarılı olma ihtimalinizi düşük gösteriyor olabilir ama hayat güvenli ve sağlam olanı seçmek ile ilgili değil.