Arkadaşlar TM ciyim ancak fiziği oldukça ilgim var. Zaman yolculuğu türü filmlere bayılıyorum, araştırmalar yapıyorum ancak her zaman anlayamıyorum. Fizik başlangıcı olarak kitap, belgesel vs öneri?

Fatih Kahveci 03 Aralık 2017
    Stephen Hawking- Büyük Tasarım (Kitap)
    Naz Yılmaz 03 Aralık 2017
    Evrenin Zarafeti- Brain Greene (Kitap)
    Naz Yılmaz 03 Aralık 2017
    Film değilde Kuantum fiziği hakkında belgeseller ve makaleler okuyabilirsin (Takip edebileceğin bilim insanı önerisi: Mete Atatüre)
    Naz Yılmaz 03 Aralık 2017
    Bunlar biraz ağır kitaplar, başlangıç olarak şu kitaplar okunabilir; Oyunun kurallarını fizik söyler (eren veysel), 101 soruda kuantum (kenneth ford), büyük fizikçiler (biyografiler) (ioan james), ilk üç dakika (weinberg), bilim aslında eğlencelidir, galilenin buyruğu (edmund bolles) bu liste uzar da uzat giriş için bunlar idealdir, başarılar.
    ismail çelik 03 Aralık 2017
    Eğer , teorik fizikten başlamak istiyorsan. Hawkingin raportajları , gerçi konuşamıyor ama bilgilerini aktarabiliyor. Onun sunduğu kitaplar , Ve belgesel olarak bulduğun herşey her bilgi önemlidir !
    Batıkan Muratgül 03 Aralık 2017
    yeni başlayanlar içinizafiyet ve kuantum fiziği hem basit şekilde açıklamış hem de biraz eğlence var yani içinde karikatürler var
    Erkut Dindar 04 Aralık 2017
    Cosmos: A SpaceTime Odyssey Adlı belgesel hem izlemesi çok zevkli hem de oldukça öğretici bundan başla derim bunda da merak ettiğin oldukça konu olucaktır not alırsın istediklerini araştırır kapsamlı öğrenirsin.
    Kadir 05 Aralık 2017