Yer Çekimi Nasıl İşler

Yer cekimi yoktur
    Can Polat 21 Mayıs 2015
    Gök itimi vardır
    Can Polat 21 Mayıs 2015
    Evet, Einstein izafiyet teorisinde uzayın bizi dünyaya ittiğini söylemiştir.Bilim adamları,yer çekimini "Graviton" denen parçacıkların ilettiğini düşünüyor.
    Mr.Physics 21 Mayıs 2015
    Einstein 'ın teorisi kafama yatmıyor bu noktoda. Uzay bizi itiyorsa şayet bunun bir merkezi olmalı. Şayet yine uzay itiyorsa bu şekilde bir kuvvet varsa neden sadece atmosferdeki maddelere etkiyor. Uyduları niye itmiyor ?
    Sıraceddin EKER 22 Mayıs 2015
    Yer çekimi olarak nitelendirdiğimiz "kavram" dünyadaki kutupların etkisi ile meydana gelmektedir. Ama sadece bu ile oluşmamaktadır. Aynı sırada dünyanın kütle çekim kuvveti uyguladığı gezegenler yada ekseninde olduğumuz bir gezenin kütle çekimide buna etki eder "bknz: güneş". Yer çekiminin bir işleyiş sistemi yoktur ama yer çekiminin algıladığımız bir çok maddeden daha hızlı olduğunu düşünüyorum. Basit bir örnek ile bunu açıklayabileceğimi düşünüyorum.
    Mehmet Koca 22 Mayıs 2015