bilinç, mekanik ortam hızı be zamanına göre elektrik- elektromanyetik iç hızın zamanından oluşan zamanlamamı? haliyle kuantsal alanmıdır?

Yunus Ilik 01 Kasım 2017
    madde bedenimiziz iletişimi elektro kimyasal sağlanmaktadır yani maddede dış kütlesinyle uzayda hareket ederken bide parçacığın kendi iç hızı olduğunu görmekteyiz buns benzer şekilde bedenin bi dış mekanik ortamdaki hızı be bunu hareket ettiren iç organize elektriksel hızı var. haliyle bu hızların zaman kazanımıdır bilinç. aldığı duyuları tekrar birleştirip hafızadakilerle elektriksel hızda karşılaştırmayı çok kısa zamanda yapmaktadır . ve bunu yine zamanda yapmakta be çevresi ve tüm bedeniyle sürekli etkileşip son anımızın bilincini oluşturduğunu düşünmekteyim. hatta bu konuda ilki yayınlandı ikincisi yakında yayınlanacak. ilkini ücretsiz ekitaprojesi . com dan ücretsizler bölümünden indirebilir ikincisinin taslağını eğer emailini gönderirsen isteyenlerede gönderebilirim.
    Yunus Ilik 24 Kasım 2017
    yani bilinç bilginin organize etkileşimini, (görüntü ve kimya işleyişinede bilgi olarak bakmalıyız.) zamandaki son bileşim sonuç halidir. elektriksel olduğundan belki elektromanyetik alandır. haliyle kuantsaldır diye düşünüyorum
    Yunus Ilik 24 Kasım 2017
    temel olarak elektrik etkileşimli yani elektron etkileşimli ışık yayılımından bahsediyorum hocam. ve madde ile enerji arası benzerlik nasılsa ruh , bilinç arası benzerlikte öyledir diyorum. mavi beyin projesinde Hanry markrem’in nesnelerin beyindeki görüntüleri üç boyıtlu ve tabiiki zamanda görüntülenen videosunu izleme fırsatınız oldumu hıcam. bilinç konusuna çok kafa yordum ve böyle bi sonuca ulaştım. beyin üzerine çok araştırma yapıp böyle bi düşünceye vardım. inancında herkeste olan diyer duygulardan farkı olmadığını anladım. bilinci duyuların daha yoğunlaştığı kısaca tarif edersem duyuların duyusu olarak gördüm. tıpki atomlar hücreleri hücreler dokuları dokular organları onlar sistemleri sistemler birleşimide bizleri oluşturması benzeri. haliyle farklı duyulardan alınan bilgiler beyinde bedenle etkileşim içinde tüm sistem ve çevresiyle organizasyonunun son zaman veriside bilinci oluşturuyor görünmektedir ve bu organize etkileşim zamanda sürüp gitmektedir.
    Yunus Ilik 25 Kasım 2017
    bizler bulunduğumuz dünyadaki mekanik ortam hızının elektrokimyasal hızındaki bilgiyi birleştirim zamanda yoğunlaştırmasından zaman kazanan canlılarız. bilinç zaten zaman kazanımı için temelde gelişmekte gibi görünmekte. tabii bu yemel etken .
    Yunus Ilik 25 Kasım 2017
    iç hareket dış hareket derken parçacığın bi iç oluştoranları hareketi ve bide parçanın kendisinin kople hareketi demek istedim başka uzay deyiller.elektron foton etkileşimi derken bahsettiğin foton soğurup salma yani sonuç olarak elektromanyetik demek istedim .hatta senin kuramı bu benzetmeye uyarladım nasılki fotonu soğurup salan elektron yine elektron olarak kalırsa güneşte evrenin alanından kütle çekimiyle kaybettiğini yerine koyabilir mantığıyla. henry merkramın mavi beyin projesinde nesnelerin görüntüsü bütünden bakıp görüntülendi yeni tekniklerle hocam.