yunus emre EINSTEIN 31 Ocak 2015
    ancak karadeliğin olduğu bilimsel bir gerçek değilmi sadece ıspatlanamıyor
    yunus emre EINSTEIN 01 Şubat 2015
    Kara delik varmı ? yok mu? bilinmiyor bu sadece bir teori ; biz var olduklarını kabul görsek. Bundan sonrası teorik olur ama kendi fikrimi söyleyeyim , Kara deliğin içinde yok olan bir insansız hava aracı olurdu onun bir solucan deliği olduğu görüşünde olur muydun bilmiyorum ama solucan deliğinin olacağını sanmıyorum...
    kaan berat görkem bi 01 Şubat 2015
    Karedelikleri Göremiyoruz.. Çünki Işık Bile onlardan yansıyıp bize gelemiyor Onları Sadece başka gezegenlere yada uzay cisimlerine olan etkilerini gözlemleyebilyoruz kaldıki dünyaya en yakın karadelik dünyadan bilmem kaç bin ışık yılı uzaklıkta ayrıca zaman da var tabi ışık ordan bize gelene kadar bin yıl geçiyor yani bin yıl öncesini görüyoruz. yani bugünün şartlarında teknolojisinde yazdığınız şey hayal olmuş :D ama yinede güzel fikir. ama şunuda unutmamak gerek ışığın bile kaçamadığı karadeliklerden alıcağınız bilgileri hangi teknolojiyle içinden dışarıya yollamayı düşünoyusunuz. :D içinde ne olduğunu öğrenmek için canlı girip canlı çıkmanız gerek ve boyutlar arasında sıkışacağınız için gördüklerinizi insanlara anlatsanız hiç bişey anlamazlar :D
    Fatih Orucoglu 31 Ocak 2015
    Üzgünüm... Karadelikler gerçek. Üsteliktüm matematik denklemlerinde var olduğu gibi, astronomlarda gözlemleyebiliyor. Tabii karadeliğin kendisi direk değil. Işık bile dönemiyor çünkü, ama tüm galaksilerin merkezinde büyük bir karadelik olduğu nereyse kesin. Bu, merkezin etrafında yıldızların yörüngesinden ve karadelikten yakınından çıkan Hawking ışınımlarından saptanabiliyor. ( Kuantum alanındaki değişiklikler esnasında anlık, elektron ve anti elektronlar( pozitronlar) oluşur. Normalde bunlar birbirlerini yok eder ve tekrar nötr görünüme döner, ancak karadelikler yakınında, bazı pozitronlar karadelik tarafından yutulur. Eşini kaybeden elektronlarda, karadeliğe düşmezlerse serbest kalır ve bu da ışıma yapar.)
    Burtay Mutlu 03 Şubat 2015