0

Şuan çevremizdeki geometri ve matematiği bize öğretilen kadar biliyoruz. Öyle bildiğimiz içinde gözümüzün önünde gerçekleşen olaylara da öğrendiğimiz matematik ve geometri ile bakıyoruz, blincimiz bildiklerimizle ölçüp tartıyor gördüğümüz duyduğumuz her şeyi, aslında bütün her şey tam açıklığı ile gözümüzün önünde duruyor. Ama bilim kanıt istediği için çok uzaklarda arıyorlar gerçeği, onlar gerçeği kanıt ile aradığı sürece bir matematik paradoks içinden asla çıkamayacaklar, cosmos bir matematik çünkü doğru yere bakmadıkça asla istenilen bilgiye ulaşamazsın. Ama dediğim gibi onları kanıtlayacak bir geometri, fizik yok şuan sadece matematik ile formüller ile dediğimi anlama olasılığı artar, basit toplama çıkarma gibi, tabi ustası için bahsettiğimi anlaya bilen var mı bilmiyorum ama anlatmaya çalıştığım şey bir sır. Ve bu sır\'ı ancak bahsettiğim farklı bir bakış açısını yeni bir formül yaparak tekrar hesaplamak bildiğimiz matematiği, geometriyi unutup yeni sıfır dan bir denklem inşa ederek bunu tüm insanlığa sunarak bir devrim yaratıla bilinir artık çıkarsınlar at gözlüklerini. Hatırlarsanız 2 + 2 = 5 bur da gerçek mesaj bildiklerinizi unutun bütün bildiklerinizi silin dünyaya yeni bir pencereden bakın ve gözünüzün önünde olan gerçeği görün. Arkadaşlar mümkün olduğunca sizin mantığınıza yakın bir yoldan anlatmaya çalıştım, bütün insanlar anlamadığı bir konuya hiç dikkat etmezler hatta bir çok insan yeni bir şey duyduğunda söyleneni görmez bile, çünkü bahsettiğim şey hayatında ilk defa duymuştur bu aynı hayatına yeni bir insan girip onun hakkında hiç bir şey bilmemek gibidir, çok az bir kısım o duyduğu şeyin üzerinde durarak düşünür.. Lütfen o bahsettiğim şeyi anlatsam beni anlamayacaksınız hatta bu ne saçmalıyor diyeceksiniz o yüzden mümkün olduğunca bir köprü kurmaya çalıştım ve örneklendirdim. Dünyaya farklı bakın ve o farklı baktığınız dünya size de aynı sizin gibi bakacak ne demek istediğimi o zaman anlayacaksınız. Dediklerimi bir kerede olsa okuduktan sonra bir kere sadece düşünün bildiklerinizin dışına çıkın hayal edin görmeye çalışın. Bu yazdığım metni sonuna kadar okuyan herkese sonsuz teşekkür ederim.

zachriell 7 yıl önce 0