ikizler paradoksunu ve zaman hakkında bildikleriniz neler?

Evren 10 Mart 2017
    İkizler paradoksunun , aslında farklı uzay-zaman koordinatlarında bulunan iki özdeş insanın , farklı kütleçekim alanlarda kalması sonucu ; hem biyolojik hemde zamansal olarak farklı değişimlere uğraması söz konusu .

Zaman hakkında ise ; hareket ile var olduğunu yada başladığını , uzay olmadan olmayacağı aynı şekilde uzayında zamansız anlam bulamayacağını biliyorum .
    Ayrıca zamanın big bang ' ile başlamadığını aksine big bang'in , '' salt zamanın '' herhangi bir periyodun da meydana gelen bir reaksiyon yada döngü dizisi olduğunu düşünüyorum .

Son olarak zamanın insan beyninde , fiziksel gerçeklikten ayrı olarak incelendiğini biliyorum .
    Fiziksel gerçeklikte ışık hızı en hızlı gerçeklik iken ; insan beyni sesi ışıktan daha hızlı algılar veyahut tepki verir . Tabi bunun sebebi evrimsel biyolojiye dayanıyor fakat sonuçta bir evren içindeki evren olan beyinde işlerin farklı yürümesi çok ilginç .
    popüler metinlerde ikizlerden biri ışık hızına yakın hızlarda bir süre yol alır işlem bittiğinde yol alan için daha az geçmişken geride kalan yaşlanmış oluyor vs. Sabit duran ikiz açısından bakınca diyelim ki; ikizinin ışık hızının %80iyle 1 yıl sonra tam yanında olacak şekilde bir daire çizdiğini gözlemlesin, yol alan ikizin açısından bakınca oda ikizinin ışık hızının %80iyle 1 yıl sonra tam yanında olacak şekilde bir daire çizdiğini gözlemleyecek, iki açıdanda olaylar aynıdır-simetriktir buna rağmen sonuç simetrik değil ikiside zamanı farklı tecrübe etmiş oluyor. gerçek bir paradox olmamasına rağmen öyle adlandırılmış. sadece basit bir eylemsizlik kinetik enerji çevrimi