yerçekimsiz alan yaratılabilirmi ?

sabri elkovan 11 Ekim 2014
    Yercekimsiz alanın olusturulabilmesi için, kastedilen alana en yakin graviton taneciginin sonsuz uzaklikta bulunması gerekir. Sonsuz uzaklıktan, limit bazında söz edilebilir fakat gerçekte mümkün değildir.
    Bilal Topay 11 Ekim 2014
    yerçekimi nötralize edebilirsiniz buda yerçekimsizmiş gibi görülen bir alan oluşturur
    cagatay konuklar 11 Ekim 2014
    yerçekimi notralize ettiginizde "Bu bir yercekimsiz alandir" diyemezsiniz. Örneğin yerde sabit dururken "Yercekimi notralize ettim demek ki yercekimsiz bir alan yarattim" onermesinde bulunup, zipladiginizda tekrar yere dusmeyeceginiz cikariminda bulunamazsiniz.
    Bilal Topay 11 Ekim 2014
    yer seviyesi ile 2-3 bin fit yükseklikteki çekim oranı aynımı ?
    sabri elkovan 11 Ekim 2014
    Tabiki ama yaratmak Allah'a mahsustur sadece o yaratabilir biz ancak oluştururuz
    Hasan Kemal Erkarac 11 Ekim 2014
    Yer çekimi dediğimiz dünyanın merkezi olarak söylediğimiz magma var ve çekirdek ise dünyanın en iç kısmında.ve buna da yer çekimi diyoruz. Doğada hazır halde bulunan Anti parçacık yok mudur sizce ?
    Ahmet Buğra UYAR 11 Ekim 2014
    teorik olarak bir kütleye sonsuz uzaklıkta da olsanız, kütle çekim kuvveti sizin üzerinize etkir (sıfıra çok ama çok yakın ama sıfır değil) bu şekilde olunca kütleçekimsiz alan imkansız gibidir.
    Ancak kütleçekim kuvvetini söylendiği gibi zıt yönlü kuvvetlerle nötralize edebilirsiniz ki bu sizi kütleçekim kuvvetinin etkilerinden korur ama buna da kütleçekim kuvvetinin etkimediği alan denemez.