Hiçlik nedir ? Big Bang den önce ne vardı, ne yoktu ? Evren yok uzay yok gezegen yok yıldızlar yok. Hiçlik var. Beynim yanacak off.

Ethem Başer 07 Ekim 2016
    hiçlik yoktur. çünkü saf hiçlkten hiçbir şey olmaz. olursa hiçlik diye bir şey kalmaz.
    Ahmet Çifci 09 Ekim 2016
    Bir teoriye göre enerjiden oluşan dev bir evrendeki küçük "Evrenciklerden" biriyiz biz ve bu enerjinin maddeye dönüşmesiyle her şey başladı.
    Semih Özgür 08 Ekim 2016
    Soruna şöyle cevap verebilirim
    evren yoktan var olduğu için evren olmadan önceki yoklukta bir varlıktı. O yüzden hiçlikte bir varlıktır bence.
    PYSKOPHAT 08 Ekim 2016
    Olay o kadar basit degil ya ama su kadarını söyleyeyim hiçligi tanımlayamadıgımız icin var mı yok mu bilemeyiz bence
    Mustafa Demir 08 Ekim 2016
    Mustafa Demir 08 Ekim 2016
    Big bang'den önce bizim düşündüğümüz '' yokluk yada hiçlik '' yoktu . Big bang'en önceki varlığı tanımlamak için big bang'den sonraki yokluğu tanımlamamız gerekir .
    Evrende Hiçbir zaman hiçlik olmadı bence. Çünkü evren küçülecek ve tekrar bir pingpong topu olacak tekrar patlayaca yeni bir olacak. Bigbangler bitmiyor. Bizim sürecini yaşadığımız bigbang Deniz öncede başka bigbangler vardi.
    Oben Ogultarhan 08 Ekim 2016
    Ahmet Çifci 09 Ekim 2016
    madde ve antimadde terimleri vardı büyük patlamadan önce buna hiçlik denemez
    Oğuzhan Aldemir 10 Ekim 2016
    mantık olarak yaradılışçı bakış açısıyla bile konuyu ele alsan hiçlik diye birşey yoktu. çünkü o zaman da tanrı vardı denebilir. yani yine birşey bir enerji vardı. enerji bir şekilde maddeye ve antimaddeye dönüştü.
    Onur İnci 13 Ekim 2016