2

Ortak noktaları olarak ikisinde de bilinen fizik yasaları\'nın işlemediği \'\' tekillikler \'\' vardır . Onun dışında evrenin bir karadelik olduğu yada evrenin aslında bir beyaz deliğin , dışarıya madde ve enerji püskürtmesi ile oluştuğunu düşünen zihinler vardır . Kimse bu teorilere imkansız diyemez çünkü \'\' imkansızın \'\' tanımı tekilliklerde saklıdır . Ve biz tekillikler hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyoruz . Öte yandan big bang\' den kısa bir süre sonra \'\' ilkel galaksi \'\' tohumları olan \'\' ilkel karadelikler \'\' oluşmuştur . Bunlar bir nevi \'\' Galaksi Tohumu \'\' görevi gören ilginç uzay-zaman ürünleridir . İkisinin aslında en güzel ortak noktasıda şudur ; Biraz brian greene adlı bilim insanının da deyimiyle ; \'\' Bilim insanları büyük patlamadan sonra evrenin nasıl evrildiğini açıklıyorlar fakat şuna bir açıklama getiremiyorlar \'\' Patlamaya ? \'\' . Bunun hakkında hiçbir fikrimiz yok diyor . Diğer yandan kara deliklerin hangi hallerde oluşacağını az çok biliyoruz ( Belirli bir kütlede ki yıldızın trajedik ölümü , 2 nötron yıldızının birleşimi ) . Peki tekilliklere bir açıklama bulabiliyor muyuz ? Hayır . Bence en güzel ortak noktaları budur . Bence büyük çatırtı , evrenin galasıdır , kara delikler , beyaz delikler ve daha birçok ilginç şey ise evrenin ,\'\' uzun metrajlı kozmik bir filmidir \'\' .

Kemal ( Bay Hiçkimse ) 7 yıl önce 0