Türkiye'de herhangi bir üniversitede fizik profesörü olursak aynı üniversitede kimya profesörü veya astronomi profesörü olma şansımız varmı ?

emir 17 Ağustos 2016
    Tabi ki vardır .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 17 Ağustos 2016
    evet...
    Doğukan Şimşek 17 Ağustos 2016
    peki bunu nasıl yapabiliriz herhangi bir fikriniz varmı ? veya siz böyle yapmayı düşündünüzmü
    emir 17 Ağustos 2016
    Türkiye'de iki bölümü birden okuyabiliyoruz. Bir fizik profesörü olmak için gerekli olan süreçte, kimyaya veya astronomiye de en az o kadar vakit ayırırsan neden olmasın. :)
    aliya 17 Ağustos 2016
    Bahsettiğin alanlarda Profesörlük ünvanın olmalı ve kadrosuna gireceğin üniversitenin kendine has deneyim şartlarına uymalısın. Genelde 5 sene doçent olarak eğitimci deneyimi isterler. Doçent olabilmek için işte yardımcı doçentiydi, eğitim görevlisiydi, araştırma görevlisiydi filan yıllarca deneyim şartı.. Bahsettiğin her alan için almalısın.. Ama Türkiyenin şu anki durumu sözkonusu olunca A4 kağıda yaz belgelerim bunlar de yeter... Zaten üniversite bol memlekette, profesör sıkıntısı var.