İnsanoğlu doğal evrime aykırı mı? Çünkü evrim doğaya zarar verebilecek bir tür oluşturamaz... Yasalarına aykırı...

Doğukan Şimşek 16 Ağustos 2016
    Evrimin yönü '' mükemmele '' doğru değildir . Evrim ortama uyum sağlamadır . Evrimin '' her zaman yararlı olanı '' hayatta tutmak gibi bir görevi yoktur . Eğer kastın '' insanlığın '' diğer canlılara yada gezegene zarar vermesi ise bu evrime yinede aykırı değildir .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 16 Ağustos 2016
    Zarar vermenin insani bir yaklaşım olduğunu unutmamak gerek. Aslında doğaya verilen zarar insanın kendine verdiği zarar olduğu için mesele gene doğa değil insan aslında. Evrimi ahlaki bir çerçevede düşünmek karadeliklerden nefret etmek gibi bir kapıya çıkıyor bu şekilde düşününce.
    Vide supra 16 Ağustos 2016
    Permian doneminde dunyadaki canli hayati nerdeyse yokeden ( yasayan canlilarin %96 si yok oldu) bir felaket yasandi ve sebebide soruna guzel bir cevap. Sibiryada cok buyuk bir volkan patliyor ve atmosfere CO2 saliyor, atmosferdeki yuksek CO2 ye Methanogenic bakterilerde metan gazi saglilayarak uyum saglamaya calisiyor. Yani hayatta kalmak icin ortama gore evrimlesiyor diyebilirz. Atmosferdeki yuksek CO2 ve metan gazi sera etkisi yaparak dunyadaki yasami neredeyse kokten yokeden felakete sebep oluyor. Evrim oyle sandigin kadar masum bir durum degil yani, Insanin evrimdeki konumunu tartisirsak viruslere benziyoruz diyebiliriz, yerles, tuket goc et.
    melih ergin 17 Ağustos 2016