her şeyin teorisi nedir? sicim kuramı mıdır?

BlackWolf 14 Ağustos 2016
    ????????????????
    BlackWolf 14 Ağustos 2016
  • +2
    Evet . Kuantum mekaniği ile genel göreliliğin aynı anda kullanılmasını sağlayan vede eğer '' gravitıon '' adlı kütle çekim ileticileri gözlemlenirse kanıtlanmış olacak . Deneysel , Kuramsal , Gözlemsel bilim insanlarının son 50 yılını arayarak geçirdiği bir kuramdır . Bilinen evrenin mekaniklerini anlamamıza yardımcı olacağı aşikar olan bir kuram .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 14 Ağustos 2016
    Her şeyin teorisi evrendeki dört temel kuvveti açıklayan teoridir.
    Sicim teorisi bu ünvana adaydır. teorik olarak açıklar ama ispatlanmış değildir.
    İlyas 14 Ağustos 2016
  • +3
    Her şeyin teorisi, kütle çekim kuvveti ile Elektromanyetik kuvveti birleştirmeyi amaçlayan bir teoridir.Yani Genel izafiyet teorisini kuantum fiziğiyle açıklamaya çalışır.Sicim teorisi de atom altı parçacıkların sicimlerden oluştuğunu söyler.Sicim kuramının amacı da benzerdir.Her şeyin teorisi ile aynı amacı taşır.
    Mr.Physics 14 Ağustos 2016
    M Kuramı, her şeyin kuramı olmaya en muhtemel adaydır. Beş farklı sicim kuramını birleştirme çabasındadır. Vikipedi linkini paylaşıyorum güzel bir şekilde anlatılmış: https://tr.m.wikipedia.org/wiki/M-Kuram%C4%B1
    Mackenzie 15 Ağustos 2016
    Her şeyin teorisi, iki tane yıldızı barışmayan fakat mükemmel şekilde doğru sonuçlar veren genel görelilik ve kuantum teorilerinin birleştirilerek tek bir teori oluşturulması ve bu teorinin evrenle ilgili herşeyi açıklayabilmesi esasına dayanır. Sonuç olarak ortada iki tane doğru fakat birbiriyle uyuşmayan teori bulunmaktadır. Sicim teorisi ise bu 2 teoriyi mükemmel bir şekilde birleştiren bir teoridir ve "her şeyin teorisi" olmaya adaydır.
    Mehmet Ali 15 Ağustos 2016