Işınlanma ve Madde Nakliyle ilgili Düşünceleriniz Nelerdir?

büşra yılmaz 21 Nisan 2014
    ışınlanma yani ışık hızına ulaşma, ışık hızına ulaşmak için bildiğiniz gibi enerji formuna geçiş gerekli, enerji formundan tekrar madde formuna gelirsiniz ama nasıl gelirsiniz orası muamma gibi...
    uğur nureddinoğlu 21 Nisan 2014
    şu an ışınlanma deneyleri yapılıyor. kuantum fiziğinde bir kanun sayesinde ve işe yarıyor fakat bu daha nano boyutlarda sadece parçacıkları bir fotonla etkileştirerek fotonuna dolanık olan diğer fotona ışınlayabiliyorlar. dolanıklık konusu ile yapılabiliyor yani. yakında bir madde ışınlayabileceklerini düşünüyorum.
    mertali mutlu 23 Nisan 2014
    Benim bildiğim ışınlanma ışık demetleri boyutunda gerçekleşti şu an imkansız gibi görünen biyolojik hücrelerin nasıl ışınlanacağı. Yani en fazla yapılabilen cismin görüntüsü oluşabilir ama ruh denen şey açıklanamadığı için ona da çözüm bulunamıyor.
    büşra yılmaz 28 Nisan 2014
    Kuantum ışınlanma diye bir ışınlanma var.Foton çiftleriyle ilgili.Maddenin ışınlaması için foton çiftleri kullanılabilmektedir. Bu foton çiftleri birbiri ile aynı özelliği gösteren iki fotondan oluşur. Örnek olarak, bir foton Ay'a gönderilse ve Dünya'daki uyarılsa aynı anda fiziksel bir bağ olmamasına rağmen diğer foton da tetiklenir.Foton çiftleri ile maddenin atomları kodlanıp diğer merkezdeki fotonlara gönderilir. Kodlar diğer merkezde işlenip, diğer merkezdeki aynı tip atomlar birleştirilir ve aynı madde elde edilir. Bu şekilde madde taşınması veya elektronik olarak madde kopyalanması yapılabilir. Işınlama işleminin sonunda orijinal maddenin yok edilmesi gerekir. Pratik olarak bu şekilde ışınlama yapılmıştır.
    Mr.Physics 15 Ağustos 2014