• +1

Merhaba, benim fırtına konum biraz uzun, buraya yazamayacağımı farkettim ve kendi blogumda paylaştım. yaraticimod.blogspot.com linkinden erişip düşüncelerinizi paylaşabilir misiniz?

Ali Aslan 31 Temmuz 2016
    edit: tam olarak ortada soru yoktur, teorimi doğru ve yanlış kısımlarıyla eleştirmenizi istiyorum.
  • +1
    Okudum blogu , şunları demeliyim ki ; solucan deliğinin bir girişi diğer kuramsal bir solucan deliğine çıkmaz . Solucan deliklerinin 2 ağzı ( giriş ve çıkış , kara delik ve beyaz delik ) ve bir boğazı vardır . Bu boğazda da bir durak noktası vardır , bu nokta uzay-zaman bükülmesinin en yoğun bölgesi olup(t=0) , bu noktayı geçebilmek için ışıktan bile hızlı dalgalar oluşturman gerekir . Sonuç olarak A solucan deliğinin bir ağzı B solucan deliğine bağlanmaz bence . İkinci olarak solucan deliklerini evertt'in çoklu evren yorumuyla bağdaştırma yaparken şuna dikkat etmelisin ; A evreninin paralel evreni B evreni olsun . B evreninde ki zaman algısı A evrenin zaman algısıdan farklı değildir . Farklı olan tek şey , A ve B evrenlerinde bir noktada yapılan seçimlerin farklı oluşu sonucu olası evrenlerin ortaya çıkmasıdır . Aslıda solucan delikleri direk olarak zamanda yolculuk yapmana sebeb olmaz , bunu olası kılan şey ; Kütleçekiminin evrenin her yerinde farklı oluşu ve bununda uzay-zamn bükülmesine neden oluşudur .
  • +1